mandag 16. mai 2016

Nydelig kort-kit fra Scrapomanina


 Vi, jentene i Papirlosjen,
er så heldige å ha
Denne gangen har jeg fått et kort-kit å leke meg med.

Jeg har laget et foldekort,
Kortet mitt er litt høyere enn tutorialen,
5 inch er mitt, lengden er lik. 

Kortet kan brukes til
feiring av bryllupsdager.

*

Kitet inneholdt burgunder, 
mellomblå og vanilla Bazzill.
Noen av de nydelige arkene fra Maja Design,
fra kolleskjonen Vintage Romance.
I tillegg innholdt kitet bl.a
forskjellige blomster, fjær, knapper, 
charms, pyntebånd, ringer, pynte-fugler...

Jeg brukte mye av innholdet til dette kortet,
men skal forsøke å lage ett kort til med det jeg har igjen,
så følg med :-)

 *


 Framsiden av kortet.
Her ses tydelig pyntebåndet fra kitet,
som er festet under panelet
bak på kortet.

He har jeg også pyntet med 
et knippe av blomstene i kitet. .


Teksten jeg har brukt på framsiden
er die-cuts fra
Tattered Lace 
(de var ikke med i kitet).


Når jeg bretter ut første fold, 
ser det slik ut.

Die-cutene under de små bildene
er die-cuts fra Cherry Lynn Design
(de er ikke med i kitet).

Bildene er fra Vintage Romance

Utrolig dekorativ denne fjæra.
Det er en die-cut
fra Tattered Lace.

Sløyfa er også 
die-cuts fra
(de er ikke med i kitet),
men Scarpomanina har noen dies derfra.

Det nydelige motivet

Die-cuten jeg har brukt 
over og under motivet er fra
Magnolia.
Den er ikke med i kitet,
men det er en dies Scrapomanina har,

Bord-kant-die-cuten
jeg har brukt på den innerste folden
er fra Joanna Sheen.
(den er ikke med i kitet).

Baksiden av kortet.
Her er det plass til å skrive en
personlig hilsen. 

Fikk du lyst til å kose deg med
inne hos Scrapomania. 

og de er også på Facebook under navnet

*

Samtidig blir jeg med på disse utfordringene:
- Cute Card Thursday: Challenge 425 - More than one fold
- Crazy 4 Challenge: C4C336 - Use a White Flower
- Allsorts Challenge Blog: Week 363  -Vintage
- Come and Get It Challenges: Fancy Fold Challenge
- 613 Avenue Create: Challenge # 176 - Anything Goes
- Card and Scrap: Udfordring 118 - Blomster
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 188 - Ribbon or Lace 
- Scrapbook Stamp Society Challenge Blog: Challenge 91- Anything Goes option Layers
- Hjerteboden - paprir og sånt: Maiutfordringen - Bruk blomster
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 5  -Blomster

11 kommentarer:

Veronique sa...

Gud av meg så lekkert :)

Tusen takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.

DT Veronique

Kaija sa...

What a super beautiful card!Thank you for joining us ScrapbookStampSociety.
Good luck and I hope you'll come again !
Gr.Kaija Dt-member

Maryann Laursen sa...

Et fantastisk flot og lækkert kort her. Virkelig smukt udført til mindaste detalje.
Tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

Chana Malkah sa...

Splendid design. I love the papers and I think you have composed a beautiful story! I am going to give this a try! Thanks for sharing your work with us at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana, Owner

Unknown sa...

Lovely creation very detailed
Thanks for joining glitter n sparkle
Lynne

Wendy L sa...

Wonderful design, so beautiful, thanks for joining us at Allsorts, xxx

brenda sa...

A super creation for our Vintage theme many thanks for joining us at Allsorts challenge.

B x

Anonym sa...

This is gorgeous! So much attention to detail, and all the hard work shows. Thanks for dropping this by 613 Avenue Create this week. We hope to see you again soon!


Sara
My Blog

KarinsArtScrap sa...

this is gorgeous
Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good Luck and hope to see you again

Greetings Karin DT Coördinator


Rita sa...

wow, så utrolig fint kort :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Scrapping :) Klem Rita, DT

Anita Lise sa...

Herlighet så flott kort du har laget! Liker veldig god det stilige bretteteknikken :) Takk for at du deltar på blomsterutfordringen vår hos Cardandscrap.
DT Anita Lise