torsdag 28. april 2016

Foldekort - Til verdens beste farmor


 Selv om det tar litt id,
så synes jeg det er artig å lage
disse foldekortene.

Jeg har ikke laget de helt likt som tutorialen her viser,
jeg har laget kortet litt høyere, og jeg har ikke med tags.
- men tags skal jeg nok ta med en gang altså.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafty Boots Challenge:  Monochrome Challenge
- Tuesday Throwdown: Throwdown 291 - Anything Goes
- Try It On Tuesday: Vintage photo
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 14 - Anything Goes
- The Sisterhood of Crafers: Birthdays (Granny's birthday)
- Crafty Gals Corner: Challenge # 69 - Anything Goes
- Creative Knockouts: # 139 - Lots of Layers
- Scrappegarasjen: Oppgave 23 - Bruk dies
- Scrappiness: Utfordring # 15 april/mai - 3 bretter eller mer
- Scrappelyst: Utfordring for april - Alt er lov

 *


Til dette kortet har jeg brukt
gammelrosa Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra
Pion Design, fra kolleksjonen: Scent of Lavender
(Flowers of Provence, Tags, Fields of parple, Images from the Past)

Rundt kortet har jeg festet et
silkebånd, med gammelrosa farge.

På de første klaffene,
på framsiden, står det:
Verdens beste farmor,
det er die-cuts
fra KaBoks.

Bak den første bretten/klaffen
har jeg pyntet med hjerte die-cuts
fra Memory Box.

Påfugl-fjærene er
die-cuts fra Magnolia.

Bak brett/klaff nummer to
har jeg en kant bord (die-cuts) fra
 Creative Expressions.

Damen er en die-cut
fra Cottage Cutz.


Bak brett/klaff nummer tre har jeg brukt
en flott sløyfe die-cut fra
Tattered Lace.

Sommerfuglene, som 'krabber'
oppover motivet er die-cuts
fra Memory Box.

Motivet er fra Pion Design.

På baksiden av kortet er
det god plass til å skrive en personlig hilsen.

Mener at denne jenta (die-cut) 
er fra Cottage Cutz.

13 kommentarer:

Darlene sa...

WOW what a GORGEOUS creation Min! LOVE the design ... perfect for this vintage beauty! Awesome job! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘BIRTHDAY’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Meggymay sa...

A gorgeous card, Its a great design with lovely details and vintage style image. Thank you for sharing it with us at TioT's this time.
Yvonne

Dee's Craft Room sa...

Wow, this is gorgeous. Fabulous design and amazing papers, I bet the person who receives it will be over the moon! Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Lena sa...

Oh wow! What a gorgeous project! Love the vintage look. Very elegant colours and design.
Thank you for playing along with us at Crafty Gals Corner.
♥ Lena, DT
Lena’s Creations

Scrappiness sa...

Så lekkert!! Takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

Vickie Y sa...

Beautiful design and card. Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

Lula sa...

Stunning design and a perfect take on our theme. Thanks for sharing your creation with us at TioT. Hugs!

Valerie-Jael sa...

Wonderful project, thanks for joining us at TIOT, Valerie

Unknown sa...

Nydelig brettekort og herlige farger! Tusen takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrappiness. Klem, DT Helga <3

zandra sa...

So, pretty love all the layers and details. Great take on the challenge and thanks for playing with us at TIOT.
Hugz, Z

Lisbeth sa...

hi
fun card
thanks for joining us at creative knockouts
hugs Lisbeth DT

Eva R. Fandrem sa...

Kjempelekkert kort, Ane Lene!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-Eva

jorunn`s Fristed sa...

Nydelig brettekort, og ikke minst pynting og farger helt herlige, takk for at du ble med på scrappiness sin utfordring, klemm dt jorunn