søndag 6. desember 2015

Bling-bling flaske


Glassflasker er kult.
Jeg digger å pynte de!

Flotte som pynt,
og artig å gi bort.

*

Deltar på disse utfordringene:
 - Creative Moments: Challenge 82 - Anything Goes/Bling It Up
- Wags'n Whiskers Stamps: Challenge 167 - Ribbons and/or Pearls
- Crafting From The Heart: Challenge 88 - Anything Goes
- Stampin' Royality: Challenge SR #306 - Gifts
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 173 - Anything Goes
- 613 Avenue Create: Challenge # 153 - Anything Goes
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 166 - Anything Goes
- Card and Scrap: Udfordring 108 - Alt er lov

 *


 Glassflaska er kjøpt
hos Søstrene Grene.


Jeg påførte Gesso med svamp,
da blir strukturen ujevn.

Da det hadde tørket,
malte jeg to strøk med
 hvit akrylmaling.


Jeg har kjøpt en lengde med bling,
som jeg klippet opp og brukte 
på denne flaska.
(Kjøpt i en bokhandel i Mandal).
 

Jeg har også brukt
forskjellig perlebånd
rundt denne flaska.

Jeg har brukt Glossy Accent til
å feste båndene med,
litt tålmodighetsarbeid,
men så blir resultatet kult da.

7 kommentarer:

Lynda sa...

Stunning!! and your would never lose something so pretty and bling. Thankyou for joining us over at Brown Sugar for our ATG challenge. Hope to see you again next time! Lynda DT x

Kathy S sa...

Wow - what a super project and perfect bling for the holidays. Thanks so much for joining in our ATG's challenge at Brown Sugar Challenges this week. Take care.

Carrie Rhoades sa...

WOW, that is amazing. What a lot of work and love went into this project. Thank you for playing along with our challenge at Stampin' Royalty.

Vic sa...

Gorgeous! what a stunning project! Thank-you for sharing your creativity with us this week, in our anything goes challenge, at Glitter n Sparkle , Vic - DT x

Jessica K sa...

Wow! That sure does fit our Sparkle & Shine theme this week! This is beautiful!

Thanks for joining us this week at Creative Corner Challenges!

Jess - DT

Unknown sa...

Denne flaska var lekker!!

Line sa...

Så utrolig nydelig flaske. ♥
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

Ta gjerne en titt på DT Call'en vi har gående også.

Klem Line