torsdag 5. november 2015

DT for Papirlosjen i november - Mannlig/maskulint


Ny måned = ny utfordring (#11)
inne hos Papirlosjen.

Denne gangen lyder utfordringen:

MANNLIG/MASKULINT


Sponsoren vår denne 
månenden er 
Scrappehjertet.

Vil diu se flere bidrag
fra losjejentene,
lese mer om utfordringen,
eller levere ditt bidrag,
gå inn her.

 Her er mitt bidrag.

 

 Jeg har brukt rød, svart og hvit Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er 
fra Reminisce - Barbed Wire (Cowboy).
Og fra Basic Grey: Gypsy.
Jeg har også brukt noe restepapir.

Motivet har jeg funnet på
Pinterest.


Under motivet har jeg brukt 
Washi tape.

'happy birtday....' er en die-cut
fra Lawn Cuts.

'Route 66' er en die.cut 
fra Sizzix.

Jeg har også pyntet med lepper og sølvpynt 
fra eBay.


Inni har jeg pyntet med 
Washi tape,
(to forskjellige).

Stemplet jeg har brukt inni kortet
er fra Kort og Godt. 

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Crafting for all Seasons Challenge Blog: Challenge 113 - All Dressed Up/Girly Project:
- Creative Moments: Challenge 80 - Anything Goes
- Not Just Cards Challenges: Challenge # 26 - November
- The Paper Nest Dolls Challenge Blog: Challenge # 11 - Anything Goes
- Incy Wincy Design Challenge: Anything Goes
- Papertake Weekly Challenge: Anything Goes
- Fab'n'Funky Challenges: Challenge # 288- Die Cuts and/or Punches
- Stampin Royality: Challenge # 302 - Stars
- Hjerteboden - papir & sånt: Novemberutfordringen - Maskulint
- Crafting From The Heart: Challenge 84 - Anything Goes

7 kommentarer:

Linda sa...

Knallstilig!!!!!

Chris sa...

Fabulous card! Thanks for joining us at Fab N Funky this week.
Chris
x

Pat sa...

Lovely card, thanks for playing along at Fab'n'Funky.

Pat xx

crafty sa...

Lovely card. Thanks for joining us at Crafting From the Heart.
Mary

Crafty Mamma Mia sa...

Hi Ane Lene - this is a great male card and I really like how you've used papers, washi tape, die cuts and a design that all match! Thanks for playing along at Incy Wincy Designs this week.
Helen x (DT)

Barb sa...

Beautiful card with great design. Thanks for joining us in the Crafting for all Seasons challenge, hope to see you again. Barb

Unknown sa...

Fun card! Thank you for joining us at The Paper Nest Dolls for the "Anything Goes" challenge! -DT Noelle