mandag 23. mars 2015

Best Friends Forever


I dag skal jeg vise 
fram et bursdagskort
til ei skolevenninne av min datter,
som hun fikk på sin bursdag.

Ikke alltid like lett å vite 
hva disse jentene liker,
men datteren min pleier
å være flink til å fortelle meg det,
og da blir jo alt så meget enklere.

Deltar på disse utfordringene med dette kortet:
- Papertake Weekly Challenge - Happy......Anything!
- Polkadots Challenge - Week 11 - Birthdays
- Alphabet Challenge - C for Cute & Cuddly
- Brown Sugar Challenge - Challenge # 138 - Anything Goes
- One Stitch At A Time - Challenge # 233 - Anything Goes with NATURE
- Crafting From The Hearrt - Challenge 52 - Always Anything Goes
Craft Your Passion Challenge - Challenge 254 - Always Anithing Goes

 Jeg har brukt creme kartong fra Kort og Godt.
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Pion Design:
- Minnenas Atelje (Ring of Roses)
- A Day in May (Writings)
- Till Far (Kostym)

Motivet av den søte valpen er også fra Pion Design: Bilder Från Förr (Djur).

BFF (Best Friends Forever) - bokstavene er fra QK.
Alfabetet heter Aquarius.


'Gratulerer med dagen' er die-cuts fra Rox Stamps.
Die-cuten nederst i venstre hjørne er fra Memory Box, 
den har jeg pyntet med
noen små halvperler fra Kort og Godt.

Hjørne-die-cuten øverst i høyre hjørne er fra La La Land.


Inni kortet har jeg laget en pengelomme.
'Hipp Hurra' -stempelet er fra Norsk Stempelblad.

Jeg har også pyntet hver side med Washi tape.

Alle sidene har jeg svertet med Distress Ink (Walnut Stain).

7 kommentarer:

Pat sa...

Beautiful card-she will love it! Thank you for joining us at Craft Your Passion challenges this week!

cass sa...

Great card. Thanks for joining us at Brown Sugar this week for our "Anything Goes" challenge

Karon sa...

Such a wonderful card - and love the topper image! Thanks for joining us for our Birthday's Polkadoodles Challenge

Karon DT, Polkadoodles

Basslady sa...

a fabulous and very cute card!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

hugs and kisses from germany,
silvi xoxo

Lisa Mensing sa...

Sweet card! Thanks for sharing at CYP Anything Goes. Lisa GDT

Margaret sa...

What a cute image to use. I'm sure your daughter's friend will love it. Thanks for joining us at OSAAT. Good luck. Maggie - DT

shaz earl sa...

Lovely card thank you for joining us at Alphabet challenges, hope to see you again
Hugs Shaz