torsdag 7. mars 2013

Tag kort

Nå er jeg ferdig med praksisperioden i
hjemmesykepleien.
Utrolig hvor fort tiden går...
Nå har jeg bare Bachelor og fordypningspraksis
igjen før jeg er ferdig.

I går var jeg på kakepyntkurs hos Tonerose,
sjekk ut bloggen hennes...
Hun er utrolig flink, og kakene hennes er helt fantastiske!
Kan hende jeg legger ut noen bilder fra kvelden igår
ved en senere anledning.

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- Card and Scrap - Udfordring 50 - Brug Pastellfarver
- Kort o Mania - Utfordring 81 - Brettetekninkk (Inspirert fra siste Ett Trykk)
 - Party Time Tuesday - PTT # 110 - Die Cuts
- Crafts and Me - Challenge # 123 - Tag It
- Stampavie and more - Challenge # 188 - Tag It


Har brukt et tosidig mønsterark.
Hvordan man bretter dette kortet,
finnes i det siste nummeret av Ett Trykk.


I tilegg har jeg brukt grå Bazzill.
Swirl fra Memory Box,
og sommerfugl punch fra Martha Stewart.
Pyntet med halvperler fra Kort&Godt.


Borden nederst er også fra
Martha Stewart, og også den
er pyntet med halvperler.


Alle kanter er svertet med
Distress ink.


To tager får man
til dette tag kortet.


Stempeltrykket er
fra North Star Stamp,
stemplet på en Spellbinders,
som i tilegg er embosset.
Øverst på tagen har jeg pyntet
med Spellbinders og halvperler.


Motivet av denne flotte musen,
har jeg funnet på nett.


Og slik ser kortet ut,
med tagene delvis tatt ut.

8 kommentarer:

Therese sa...

Så flott tag-kort, artige disse variantene! Motivet var knallfint! :)

Hjørdis sa...

Vældigt smukt kort og tagmotiv ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scrap udfordringen..

DT Hjørdis :0)

Annie sa...

such a pretty card and tag, and a great design! thank you for joining the Stampavie & More challenge, and good luck!
hugs, annie x

Karina Bunkenborg sa...

Rigtig sødt kort med søde motiver. Fin foldeteknik! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

majsan sa...

Så spennende og flott dette var da.... Digga brettet og de flotte tagene oppi.. Takk for deltagelsen hos Card and Scrap . Klem Maria

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig flott kort med en artig bretteteknikk :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

Kim sa...

This is so pretty. I love the various pieces. Very nice design Thanks for joining us at Party Time Tuesdays.

Kim - PTT DT

Minna sa...

Beautiful card and wonderfull soft colors. The image is also cute ♥ Thanks for joining us at Crafts and Me Challenge, Tag it!