tirsdag 8. mai 2018

Til en flott konfirmant


En av supemammaene har
hatt en konfirmant.
- og da blir det kort.

En av de beste tingene jeg vet om
er å ha en anledning å gi bort et kort.

*

Mal på kortet kan 
ses nederst i innlegget.

*

Blir med på disse utfordringene:
- The Corrosive Challenge Blog: Challenge 5 # May - Anything Goes
- Whoopsi Daisy Challenge: Anything Goes Challenge with option to USE DIE CUTS/PUNCHES
- Through The Craft Room Door: TTCRD - Anything Goes Challenge
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge #67 - Anything Goes
- Scrap from your heart: Utfordring # 21 - Konfirmasjon
- Scrappiness: Utfordring # 4 - Konfirmasjon
- Scrappelyst: Utfordring for mai - Feiring
- Papirplaneten: # 28 Mai - Alt er lov
- Scrap the Rainbow: # 1 - Alt er lov
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 5 - Konfirmasjon

*


Til dette kortet har jeg brukt
svart og hvit Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt
er fra Kort og Godt,
arket heter BW-Ungdom.

Motivet har jeg lånt fra
Pinterest.


Stjerne-kantpunchen jeg har 
brukt er fra Martha Stewart.

'Til konfirmanten' er en 
die-cut fra Scrapmagasinet.

Til navn og dato
har jeg brukt die-cuts
fra Dixi Craft.


Inni kortet har jeg pyntet
med Washi tape.

Stempeltrykket jeg har brukt
er fra KaBoks.

Stjernene er fra
stjernekantpunchen.

*

Mal/Beskrivelse:
Kortet er 8,5 x 12 inch.
Scoret på 4,6 og 8 inch.
 Brett den midterste 'scoren' inn i kortet.
På klaffen som går inn i kortet,
bruker jeg en sirkelpunch, 
og puncher ut en halvsirkel.
Så klipper jeg på skrått inn mot midten,
slik at det blir plass til en seddel/gavekort

14 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Kjempe flott kort og herlig ark du har brukt.
Flott pengelomme inni kortet
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow sin første utfordring
DT Jorunn Elin

Trude Julie sa...

Så herlig kort! Gøy å se at det er flere som bruker kantpuncher.
Takk for at du er med på utfordringen hos Scrap the Rainbow. DT Trude Julie

Wenche sa...

Stilig kort, og smart pengelomme. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Laine sa...

Such a great project. Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge.

Bernardine Cuttino sa...

This is a fabulous project.
Thanks for joining us at http://cutedaisymay.blogspot.co.uk.
Hugs
Berni DT

Line sa...

Dette er et utrolig stilig og lekkert kort. <3
Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness denne mnd. Lykke til. :-)

Klem DT Line

Cicci sa...

Wow Jättesnyggt!!! So beutiful And wonderful creation and great design !!!
Thank you so much for entering our ATG challenge at
Through The Craft Room Door
this week. Looking forward to see you again next challenge.
Hugs Cicci
DT member at TTCRD
Cicci With The Pen {Welcome to follow my blog}

Elin sa...

Herlig konfirmasjonskort ^^ Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

The Red Mullet Band sa...

What a cute card!!! I love it!!!
Thanks for joining us at Corrosive challenge blog.
Ana Isabel DT Coordinator.

Gunn Anita sa...

Skikkelig flott Komfirmasjonskort :) så fint det ble med punchet kant på den måten:)

Gunn Anita sa...

Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ scrapping blogg:)

Hege sa...

Tøft konfirmantkort i spennende format.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

linda sa...

Så stilig, digger formatet, og lekre farger.
Takk for ditt bidrag til Kreativ scrapping sin mai-utfordring
Linda

Tindaloo sa...

Stilig konfirmantkort ♥ flott bilde og detaljer! :)
Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
Beklager sen kommentering ♥ DT Hilde aka. Tindaloo
PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)