onsdag 21. juni 2017

Bryllupsmåned - med nok et bryllupskort


For dere som følger meg
har nok sett ett ligende kort før (noen år siden),
men de bestillingskortene jeg lager kan bli ganske like
når de som bestiller plukker ut fra det de ser
på Facebook, Instagram eller blogg.

Litt forandringer er det jo,
med navn og litt annet forskjellig.

*

Tusen takk for bestillingen, Siri Renate!

*

Jeg blir med på disse utfordringene:
- Not Just Cards Challenge: Challenge # 45 Summer - Anything Goes
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 255 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 164 - Anything Goes
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 44 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: # 344 - Anything Goes
- Scrap From Your Heart: Utfordring # 10 - Bryllup
- KaBoks: Utfordring # 14 - Vi feirer sommeren
- Papirplaneten: Utfordring # 18 - Bryllup
- Kort o Mania: Utfordring # 178 - Bruk av forskjellige ting (bånd, hjørnepynt, bjellene - brukt mye pynt jeg så og si aldri pleier å bruke)
- Kreativ Scrapping: Utfordring # 6 - Bryllup

*


Til dette kortet har jeg brukt 
lys grønn og lys beige Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra
Pion Design.
- Vintage Wedding
- Vintage Wedding Borders
Vintage Wedding Images

Til navnene  har jeg brukt
die-cuts fra Yvonne Cretions. 

Hjertet mellom navnene er en 
die-cut fra Kort og Godt.

'Kjære brudepar' er et stempel fra 
Norsk Stempelblad.

Datoen er Stickers fra
Jillybean Soup.


Blomstene har jeg svertet litt med
Distress ink.

Hjørnene er fra
Melissa Frances.

Under motivet har jeg brukt 
en kakeserviett. 

På Bazzillen helt underst der navnet står,
har jeg brukt en kantpunch 
fra EK success.

Jeg har også pyntet med blonde, pyntebånd, bjelle, 
hjerter og halvperler.


Inni har jeg brukt
die-cuts fra QK
og kakeserviett.

Stempeltrykket er fra
Kort og Godt,
fra stempelplate M-242.

Småhjertene er die-cuts
fra Kort og Godt.

5 kommentarer:

Victoria Rowson sa...

Gorgeous card!! I love it! Thank you so much for sharing your pretty card with us at Lemon Shortbread Challenge Blog!

ELE sa...

Elegant and romantic. Wishes to the newlyweds.
Thanks for playing along at Brown Sugar this week.
We look forward to seeing you again next time.
Hugs
Brown Sugar DT
creativEle

Kreativelena sa...

Fantastisk nydelig kort. Og digger den grønnfargen. La også merke til at datoen passet ekstra godt inn siden kantene er distresset med samme farge.. Lekkert.
Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

Gina sa...

Nydeleg kort! Den grønfargen på det einsfarga arket var skikkelig lekker saman med pynten :) Takk for du deltok hos Kort O Mania! DT-Gina.

Deanne Saunders sa...

Gorgeous card!!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *So sorry for late commenting, I’m having major issues lately trying to leave comments due to the stupid ROBOT silliness!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper