onsdag 1. mars 2017

DT for Nordsalten hobbyklubb - Frost kort

Ny utfordring inne hos
Nordsalten hobbyklubb.
Denne gangen lyder utfordringen:

FINN BARNET I DEG - LAG ET BARNEKORT

*
Jeg har laget et kort med tema Frost,
som jeg tror, og håper er ganske populært ennå,
i hvert fall hos en liten niese jeg har.

*


*

Til dette kortet har jeg brukt 
hvit, aqua, mellomblå og rød Bazzill.
Jeg har brukt mønsterark fra Best Creation,
og Disney.

Den helt fantastiske
snøkrystallen er en
die-cuts fra Magnolia.


'Vinter og snø'
er die-cuts fra Ka Boks

Olaf er fra en mønsterblokk jeg har
kjøpt på Panduro.


Kantpunchen jeg har brukt
oversiden og undersiden av kortet
er fra Martha Stewart.

Jeg har brukt den samme snøkrystallen som 
på utsiden,
men her har jeg delt den.


De to ytterste Anna og Elsa figurene
er die-cuts fra Disney.
Det følger med ansiktsstempler til disse,
men det synes ikke så godt på bildet.


Anna og Elsa i midten
er fra mønsterarkblokken,
kjøpt på Panduro.

Jeg har også brukt masse, masse
glitterlim på dette kortet,
som også vanskelig å se på bildene.
Baksiden av kortet
er det god plass til å skrive en
personlig hilsen.

*

Blir samtidig med på disse utfordringene:
 - Crafty Gals Corner: Challenge # 111 - Anything Goes
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 228 - Anything Goes
- Scrapbook Stamp Society Challenge Blog: Challenge # 111 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 148 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 36 - Anything Goes
-Crafty Creations Challenges: # 336 Anything Goes
- Jo's Scrap Shack: Challenge # 68 - Something New (Frost Dies)
- Inspiration Destination Challenge Blog: Anything Goes Challenge - Challenge No. 123
- Crafting By Designs: Anything Goes Challenge

7 kommentarer:

Kaija sa...

Gorgeous winter card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

pauline sa...

Thats so cool, Thanks for joining our glitternsparklechallenge Pauline Dt x

Isobel sa...

Great project thanks for joining us at Crafting by Designs good luck x

laurigami sa...


So gorgeous card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
Laurigami

Bianca van Tilburg. sa...

What a super cute card.

Hugs Bianca.
DT-member ScrapbookStampSociety Challenge Blog.

KarinsArtScrap sa...

this is super sweet and very beautiful

Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good Luck and hope to see you again

Greetings Karin DT Coördinator

Michelle sa...

A super card.
Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)