søndag 23. oktober 2016

Sløyfe kort


I dag skal jeg vise fram et sløyfe kort.
Jeg så at det var flere som hadde laget et slikt kort,
og da måtte jeg også prøve meg.


 Tar litt tid,
mange biter å klippe ut,
men moro å prøve noe nytt. 

*

Blir med på disse utfordringene:
- The Crafter's Cafe Challenge Blog: # 159 - Use a New Technique
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Fab 'n' Funky Challenges: Challenge # 323- Fabulous Flowers
- Little Red Wagon: Challenge # 364 - Let's Party
- Crafting With Friends: Challenge 30 - Anything Goes
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge  # 221 - Anything Goes
- Jo's Scrap Shack: FFC # 161 - Anything Goes
- Crafty Friends Challenge Blog: Challenge 43 - Anything Goes
- Kort o Mania: Utfordring # 162 - La det blomstre
- Scrappelyst: Utfordring for oktober - Skarpe farger

*



Til denne kortet har jeg brukt
hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Magnolia:
- Apples & Cherries (50's Pink Dot)
- Vintage Crazy Love ( Vintage Plum, Vintage Pink)
 

Det rosa perlebåndet jeg har pyntet med
er kjøpt på Panduro.

Sommerfuglene har jeg kjøpt på
Mester Grønn.

Jeg har pyntet med 
pyntestrå fra Kort og Godt.

Glidelås pynten er fra Prima. 


I midten av sløyfa har jeg pyntet 
med en kakeserviett.

Rammen er en Framed Fonts fra
Tattered Angels.

Pynten i midten av rammen
er Relif Decorations fra Panduro,
den har jeg svertet litt med Distress Ink.
 

Jeg har også pyntet med
forskjellige blomster og blader. 


Inni kortet har jeg brukt
die-cuts fra QK.

Gratulerer med dagen er en 
die-cut fra Papirdesign.

16 kommentarer:

JanR sa...

So pretty! I love all the embellishments. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Heather sa...

Wow!! This is so gorgeous!! I love your colors and those beautiful butterflies! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

Wenche sa...

Så kult, slik type kort har jeg aldri sett før. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Gale sa...

Gorgeous card. I have seen these loop cards but I haven't tried it myself and yours turned out beautifully. Thank you for joining us at The Crafter's Cafe and we hope you will join us again real soon. Hugs, Gale DT

Wendy L sa...

This looks so beautiful, thanks for joining us at Crafty Friends, xxxx

Beatriz sa...

Great card! I love this shape! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz

creationsnz sa...

Wonderful fancy-fold and your first try! It must have taken ages to make. So glad you joined us at the Crafters Café, CarolG

Hege sa...

Så stilig og kreativt kort.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Jane Knudsen sa...

Stunning! The colors are beautiful and all of the texture really makes the card shine - the perfect amount of lace and embellies and then you have the surprise inside! Thanks for joining us at Brown Sugar!

Gina sa...

Nydeleg kort med flotte fargar og detaljar :) Takk for du deltek hos KortOMania :) Beste helsing Gina

Kristin Langnes sa...

Skikkelig kreativt kort og vakkert laget!

Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst!

Amanda sa...

Wow. this is so pretty and its a card. WOW. at first I thought it was just a bow and was amazed by it. Great Job. Thanks for joining us over at Jo's Scrap Shack for Funday Friday

Amanda(DT)

Diane Louise J sa...

Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your lovely bow card…
Please join us again next time. Good luck!
[Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

Katrine E. Bråten sa...

Så utrolig flott kort, har ikke sett denne varianten før, kjempestilig. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Laura ElleBi sa...

Such a great projet!!!
THank you for joining Crafty Friends
Hope to see you soon.
DT Laura

Tanya sa...

Gorgeous creation, so elegant!

Thanks for joining us at Crafty Friends Challenge Blog :) Good luck and hope to see you again soon.

DT Tanya xx