mandag 17. oktober 2016

Halloween kort


Jeg vet at det er mange
som ikke liker Halloween,
men jeg er en av de som synes det er artig.
Kan hende det bunner litt i at jeg synes det er moro
å pynte,ordne og stasje.

*

I dag har jeg hvert fall et
Halloween kort å vise fram.

*


*

Blir med på disse utfordringene:
- My Time To Craft!: Challenge # 331 - Fancy Folds
- Tuesday Throwdown: Throwdown # 315 - Halloween
- Stampin' Royalty: Challenge SR # 349 - Picture Inspirations
- Southern Girls Challenge: Punches and Dies
- Cut It Up: Challenge # 107 - Pumpkins
- Hiding in My Craft Room: HIMCR # 271 - Spooky
- IDIC: Challenge # 338 - Halloween cards 
- Scrap from your heart: Utfordring # 2 - Høst/Halloween

*


Til dette kortet har jeg brukt
svart, oransje og creme Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er
fra Pion Design, fra kolleksjonen: The Witching Hour,
arkene jeg har brukt heter:
- October Garden
-  Spider's web


Motivet og bordene
er også fra Pion Designs,
The Witching Hour,
Borders og Images from the past.

Flaggermusene er die-cuts
fra QK.
 

Digger bare denne 
bretteteknikken,
den gir så mange muligheter.

Link til tutorial finnes lenger opp i dette innlegget. 


Både skjellett-jenta og spøkelse
er die-cuts fra 
Tattered Lace.

Flaggermusene jeg har brukt her
er også fra QK.
 

Dracula og mumien
er die-cuts
fra Tattered Lace.

'boo' er thinlits fra Sizzix/Tim Holtz.
 

På baksiden av kortet
er det god plass til å skrive en
personlig hilsen.

Mange som har Halloween som tema,
når de har bursdag på denne tiden av året.

Gresskaret er en die-cut fra Tattered Lace.

Monster-kanten er
en kant punch fra Martha Stewart.

Alle kantene har jeg svertet 
med Distress Ink
(Black soot). 

6 kommentarer:

Cut It Up Challenge Blog sa...

What a beautiful vintage image! I love the soft colors.

Thanks for joining us for our Pumpkin Challenge at Cut it Up!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Dee's Craft Room sa...

Fabulous card, so many fun elements and cute vintage image on the front. Thank you for playing along with the Crafty Boots Halloween Challenge.

Dionne

Michelle sa...

This is a beautiful card. I love the vintage look of it. Thank You for sharing with us over at The Robyn's Fetish Challenge Blog.

Michelle (DT)

Laurie HIMCR sa...

Awesome! Perfect for the challenge! Thanks for joining us this week at HIMCR!

Hiding in My Craft Room
~Laurie

Karen Oliver sa...

What fun Halloween projects. They are all wonderful. I love the vintage look to the card. Thanks for joining us at Southern Girls

Astrid sa...

Et knallflott Halloween kort du har laget Ane Lene :-)
Takk for at du deltok på utfordringen vår Halloween/Høst, og lykke til :-)

Klem, Astrid
DT-Scrap From Your Heart