fredag 5. august 2016

DT-bidrag for Barnemix - Mixed Media


Dette var en oppgave
jeg slet med,
og jeg vet ikke om jeg har klart det heller, hehe.

*

Oppgaven denne gangen var:
MIXED MEDIA

*


Til dette kortet har jeg brukt Kraft kartong,
og brun Bazzill.

Jeg har klina litt med Distress Ink
og svart Gesso.

Jeg har også brukt en bit med Kraft kartong,
som jeg har brettet og krøllet,
og svertet masse med Distress Ink.

Digien er fra Nikki Burnette,
som er fargelagt med Promarkers.

- Hud: Tan
- Kjole, hår, bluse ++: Shale, Sandstorm, Warm Grey 4


Die-cutene jeg har helt nederst
er fra Die-namics.

Jeg har også litt hamp/hyssing under motivet.

Ugla er fra Korthobby.
Til øynene har jeg brukt bling,
kjøpt på eBay. 

'Carpe Diem' er die-cuts
fra Nellie Snellen.

*

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Card and Scrap: Utfordring 122 - Alt er lov
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 21 - Anything Goes
- Crafting By Designs: August Anything Goes
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 289 - Anything Goes
- Southern Girls Challenge: Anything Goes
- Crafting With An Attitude: Challenge 18
- Polkadoodles Crafting Challenge: Week 31 - Anything Goes
- Kort o Mania: Utfordring # 157 - Alt er lov
- Korthobby utfordringsblogg: Alt er lov






13 kommentarer:

Line sa...

Så utrolig nydelig. ♥
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem Line, DT.

Jytte sa...

Super flot kort!

1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap.

Jytte, DT

Gracielalife Design - by Graciela sa...

måtte en tur her inne jeg også :)
takk for besøket i bloggen min og for fine kommentarer!
nydelige kort du har laget her.
kjekt at du blir med hos oss på card and scrap.
DT Graciela

Tammi sa...

Awesome card. Thank you for joining us over at Polkadoodles.

Tammi DT

Rae Ann sa...

Love all of the texture and dimension you created on this card. The owl charm is so awesome!


Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

Michelle sa...

Awesome mixed media project. Really like the owl charm too!

Thanks for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge this week! Hope to see you back again soon :)

Bev sa...

lots of dimension in this card. Good Luck in our Anything Goes challenge Polkadoodles

Unknown sa...

What a great card. Thanks for joining our Polkadoodles Crafting Challenge - Anything Goes , hugs, Carol DT

Vannessa sa...

Lovely card and I love the huge owl charm. Thank you so much for joining in the Crafty Sentiments Challenge this time. Hope to see you again.

Hugs, Vannessa
Crafty Sentiments DT

Lisenblogg sa...

Kjempefint kort! Tusen takk for at du deltar i Korthobby's utfordring denne måneden!
Mvh Elisabeth

Lisenblogg sa...

Kjempefint kort! Tusen takk for at du deltar i Korthobby's utfordring denne måneden!
Mvh Elisabeth

Merete/Scrappeguri sa...

Herlig og flott kort du har laget! Takk for at du deltar hos oss i Korthobby`s utfordringsblogg!
Merete

Torill sa...

Stilig kort, herlig motiv.
Takk for at du deltar i utfordringa hos Korthobby.
Torill