fredag 15. juli 2016

Midtveisinspirasjon for Nordsalten hobbyklubb


I juli kjører
en utfordring hele måneden.
Utfordringen lyder:

BLOMSTERENG

(Lag hva du vil med blomster).

*


*


 Til dette kortet har jeg brukt
Bazzill (Thunder).

Mønsterarkene jeg har brukt er fra
Kaiser Craft, fra Cottage Rose Collection (Crochet),
og FabScraps, Pink Eleganse.

Stempeltrykket er fra Rubber Dance.


Svalene jeg har pyntet med,
er die-cuts fra Tattered Lace.
(Jeg elsker lyden av svaleskrik-da får jeg skikkelig god sommerfølelse).

'Hjerteklem' er en die-cut
fra Kort og Godt.

Stempeltrykket og panelet under
er en die-cut fra Spellbinders.

Under der igjen har jeg 
festet en kakeserviett.

Jeg har pynet med mange forskjellige blomster
og blader.
Blomstene har også fått litt glitterlim på seg.

Innimellom blomstene har jeg
pyntet med litt bling,
kjøpt på eBay.

Også noen halperler fra Kort og Godt har 
jeg pyntet med.

*

Blir samtidig med på disse utfordringene:
 - Card and Scrap: Utfordring 121 - Alt er lov
- Bunny Zoe's Crafts: July Challenge - Summer Florals
- The Sisterhood of Crafters: Animals
- 4 Crafty Chicks: Challenge # 307 - Flowers
- Through The Purple Haze Challenges: Challenge # 104 - Peaceful/Harmony
- Hjerteboden - papir og sånt: Juniutfordring - Sommer (Svaler)
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring #6 og #7 - Sommer og sol (Svaler)
- Papirplaneten:  #8 - Sommerutfordring (Svaler)
- Hobbygarasjen utfordringsblogg: Juni-Juli utfordring # 38 - Alt er lov
- Scrappelyst: Utfordring for juli - Blomster

12 kommentarer:

Veronique sa...

Herlig kort :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap. Veronique

Darlene sa...

BEAUTIFUL creation Min! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘ANIMALS’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Vickie Y sa...

Beautiful design and card. Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

Gunn sa...

Kjempe fint kort, lekkert med alle blomstene. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

Gracielalife Design - by Graciela sa...

fint kort, flotte farger
takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
DT Graciela

Gracielalife Design - by Graciela sa...

herlige oppsett av blomstene, takk for at du deltar hos Card and scrap.
DT Graciela

Lori Turner sa...

Gorgeous, gorgeous card!! I love all the flowers :) Thank you so much for joining us at 4 Crafty Chicks xoxoxo

Unknown sa...

Kjempe-nydelig kort!
Takk for at du deltar i utfordring hos Card and Scrap.
DT Ellenor Monica.

DistinctiveLMNts sa...

Lovely creation! Thanks for joining us at TTPH challenge.
Lisa (DT)

Gram's Treasures sa...

Such a beautiful card, and perfect for our challenge. Thanks for joining us this time around at TTPH. Good luck, and hope to see you again next time.
Joyce xx

Elin sa...

Her var det mange flotte blomster! Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst :)

Hege sa...

Lekkert kort med masse blomster.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.