tirsdag 10. mai 2016

Trekkspill - dåpskort


 I dag skal jeg vise
fram et dåpskort.

Deter ekstra moro
når jeg får frie hender, 
og kan lage slike brettekort.

Det blir en liten gave i seg selv.

*

Tusen takk for bestillingen, Stephanie!

*

Tutorial på dette kortet
har jeg funnet i
Ett Trykk, nr 4, 2012.

*

Blir med på disse utfordringene:
- The Crafter's Cafe Challenge Blog: Challenge # 148 - Female
- IDIC: Challenge # 315 - Little Girl
- Artistic Inspiration: Challenge 156 - Anything Goes/twist of use a Die Cut
- Open-Minded Crafting Fun Challenges: Challenge # 5 - Use You Favorite Technique (Folding)
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 15 - Anything Goes
- Hobbygarasjen utfordringsblogg: Mai utfordring # 37 - Inspirasjonsbilde
- Scrappiness: Utfordring # 15 April/Mai - 3 bretter eller mer
- Scrappelyst: Utfordring for mai - Dine favorittfarger (Rosa er en av mine favorittfarger)
- KaBoks: Utfordring # 4 - Finn barnet i deg


*


 Til dette kortet har jeg 
brukt lys rosa og grå/brun Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er
fra kolleksjonen Vintage Baby fra Maja Design:
- Precious
- Cherish
- It's a Girl
- Our Little Miracle
- Flowers for Mum
- Die Cuts

Die-cutsene under
motivet er
fra Die-namics 

'Dåpsbarnet' er en
die-cut fra Papirdesign.

De bittesmå rosa
blomstene har jeg kjøpt 
på eBay.


Slik ser kortet ut 
forfra.

Slik ser kortet ut
litt ovenfra.

Jeg pynter med møsnterark
inni hulrommene også.

Dåpskjlen og lua
er die-cuts fra 
Cottage Cutz.

Stempeltrykket er fra
Kort og Godt,
fra stempelplate M-306

Alfabetet-die-cuts er 
fra Kort og Godt.

Vogga er en die-cuts
fra Marianne Design,
den er tørr-embosset og fått Gesso på seg.


Rangla er en 
die-cut fra Whimsy Stamps.

Tallene jeg har brukt
er også fra Kort og Godt.

Under tekst og dato har jeg pyntet med
die-cuts fra Memory Box.

Stempeltrykket jeg har brukt 
her er også fra Kort og Godt,
fra stempelplate M-218

Kaninen er en
die-cuts fra tattered Lace.

Baksiden av kortet
er det gjort plass til å 
skrive en personlig hilsen.

Her har jeg også pyntet med 
die-cuts fra Die-namics.

13 kommentarer:

Shirley-Anne sa...

FANTASTIC!! awesome card design . Totally in awe .love the folds and papers and image .Thank you for sharing with us here at Open-Minded Crafting Fun Challenge

Jorunn`s scrapperier sa...

Så nydelig. Var så mange flotte detaljer her, men likte godt fremsiden og hvordan du har laget de buene. Og innsiden med de flotte die cutene.
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
DT Jorunn Elin

BlackLissi sa...

Det kortet er helt fantastisk Ane Lene! Flott design med de fine buene av mønsterark, die cutene inne og et søt bilde! :) Takk for inspirasjon.

Scrappiness sa...

Kjempeflott kort Ane Lene. Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappiness :)
Ha en fin dag! Hilsen Ann-Kristin

Hege sa...

Nydelig og forseggjort dåpskort.
Liker veldig godt buene på forsiden og de duse fargetonene.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Tina sa...

Stunning, really beautiful and timeless! Thank you for joining us at The Crafters cafe Good Luck Tina DT. x

Darlene sa...

Just precious Min ... adorable design! Thanks so much for joining us at Robyn’s Fetish challenge! I hope you’ll come back again soon!
Darlene
Robyn’s Fetish DT
Robyn’s Fetish
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Kreativelena sa...

Skikkelig stilig den teknikken her. Men det jeg la best merke til var fronten. Det var rå stilig med alle de bølgene, og når du har gjort det samme bak også, så ble det skikkelig gjennomført..
Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

Deanne Saunders sa...

Sweet card!!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

crafty-stamper sa...

Stunning keepsake love the beautiful papers and vintage image---Thank you for joining us at Artistic Inspirations
Carol DT x

Gracielalife Design - by Graciela sa...

nydelige kort, takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no
DT Graciela

Kristina sa...

Et nydelig kort til ei lita frøken. Elsket bølgene både på forsiden og baksiden, og den teknikken er jo kjempestilig. Dette tar seg godt ut på et gavebord.
Tusen takk for at du leker med oss i kaBoks.
DT Kristina

Line sa...

Så nydelig dåpskort. <3
Herlige farger og vakkert motiv.
Tusen takk for at du deltar hos kaBoks.

Klem Line