mandag 21. mars 2016

God påske


 Første påskeegget 
jeg har laget i år, 
kanskje det siste også..
Vi får se..

Jeg har så mye annet 
som jeg må bli ferdig,
så da spørs det hvordan prioriteringen 
min blir framover...

*
Blir med på disse utfordringene:
 - Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: challenge 269 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Artistic Inspirations: Challenge 152 - Anything Goes/Twist of Easter
 - The Corrosive Challegne Blog: Challenge # 3 - Anything Goes
- My Time To Craft!: Challenge # 317 - Flowers
- Crafty Friends Challenge Blog: Challenge 27 - Anything Goes
- Crafting With Fiends: Challenge 16 - Anything Goes
- Not Just Cards Challenges: 30 # March Challenge - Anything Goes
 - Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 124 - Easter
- Fairy tale challenge blog: Challenge # 139 - Eastereggs
- Cute Card Thursday: Challenge 417 - Easter
 - Cut It Up: Challenge 92 - Happy Easter
- Jo's Scrap Shack: FFC # 130 - Happy Easter
- Allsorts challenge blog: Week 355 - Easter
- Crafty Boots Challenges: Easter Challenge
- Kort o Mania: Utfordring # 149 - Påske
- Scrappiness: Utfordring 14 - Ikke kort, PL eller LO'er

 *


Selve påskeegget har jeg kjøpt på Nille.

Jeg har dekket egget med gamle, revne og gulne boksideark,
fra en bok jeg har kjøpt på loppemarked.

Festet de revne bitene med Dequopage lim.
Jeg har lim under og over ark-bitene.


 Da limet hadde tørket,
svertet jeg med distress ink.

Jeg har også brukt Washi tape, 
nederst mot hver halvdel.


De små eggene jeg har pyntet
med oppå egget,
er kjøpt hos Søstrene Grene.

Kornet husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt,
mulig på Magnolia butikken i Borås.

Blomstene har jeg vunnet,
så usikker på hvor de også er fra.

Bladene  er jeg også dessverre
usikker på hvor kommer fra...

Bokstavene er stickers fra
Making Memories,
de har jeg hatt litt hvit Gesso på.

19 kommentarer:

Mervi sa...

Beautiful and gorgeous easter egg.
Thank you for sharing at Allsorts, good luck!
Happy Easter;-))m

Dee's Craft Room sa...

Beautifully decorated egg. I love how you have chosen to use the pages from a book for your decoupage and the embellishments are gorgeous. Thank you for joining in the fun at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Mrs Beez sa...

Gorgeous egg, love the embellishments. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

jorunn`s Fristed sa...

For et utrolig flott Påske egg, ble skikkelig inspirert. Takk for at du ble med på Scrappiness sin utfordring, klemm DT Jorunn

Cut It Up Challenge Blog sa...

So pretty. I love those little flowers!

Thanks for joining us at Cut it Up for our Happy Easter (Bunny) challenge!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Gale sa...

Beautiful Easter egg. Thanks for joining us at The Crafter's Cafe and we hope to see you again real soon. Hugs, Gale DT

brenda sa...

A stunning Easter creation and it's beautifully decorated, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

B x

Jo Williams Independent Stampin' Up Demonstrator sa...

What a gorgeous Easter egg! This is absolutely gorgeous! I love the papers that you used to cover the egg and love the beautiful floral motif at the top! Beautiful! Thanks so much for stopping by and playing along this week in our Funday Friday Easter challenge! Have a great day!
Hugs,
Jo-owner
♥ Jo's Scrap Shack ♥

Unknown sa...

Nydelig påske egg du ha pyntet, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:) og riktig god påske:)

Mimi sa...

Beautiful... the colors are perfect for spring, and the wheat is the perfect touch!

theras kartenblog sa...

I like your easteregg - it looks fantastic.
What a wonderful projecT!
Thank you for joining us at Fairytale-Challenge. Good luck!
Ilse (thera)

Creations by Shirl sa...

Unique egg project! TFS it over at Crafty Friends Challenge!

Tanya sa...

Great creation! Beautiful spring colours :)

Thanks for joining us at Crafty Friends Challenge Blog, good luck in the draw and hope to see you again soon :)

DT Tanya xx

Helen sa...

A beautiful project - such an elegant design team.

Thanks for joining us at Cute Card Thursday.

Helen x

Joyce Tompkins sa...

WOW...how amazing! I love the egg you created, it's simply beautiful. Thanks for joining Fun~day Friday at Jo's Scrap Shack.

Annettes Hobby Rosettes sa...

Wow this is amazing work. I love it.
Thank you for sharing with us over here at Crafty Friends and best of luck with your entry.
Annette DT

Tracy sa...

Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Unknown sa...

Så flott påske egg du har pyntet! Fikk skikkelig påskestemning! 1000 takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrappiness. Klem, DT Helga <3

Rae Ann sa...

Love the gorgeously aged book paper! It complements the rest of the colors so well. The embellishments on this are gorgeous.

Thank you for joining us at The Corrosive Challenge for our Anything Goes challenge.