søndag 20. september 2015

God bedrings kort


 Min bror har epilepsi.
For noen uker siden
fikk han 3.grads forbrenning på
hånd og arm da han fikk et anfall 
imens han laget seg middag,
 hånden hans ble værende på
stekeplata under anfallet.

Etter en slik opplevelse
trenger man sårt litt oppmuntring,
og her er kortet han fikk av meg.
Søt liten kar.

Blir med på disse utfordringene:
- Card and Scrap: Udfordring #103 - Brug dies
 - Crafty Sentiment Designs: Anything Goes Challenge 
- Crafting for all Seasons Challenge: Challenge 110 - Layer It Up
 - Alphabet Challenge: P for Pelikan, Peacock or other Birds
- Creative Fingers Challenge Blog: Challenge #93 - Anything Goes
- 613 AvenueCreate: Challenge #142 - Anything Goes 
- Hjerteboden - papir & sånt: Septemberutfordring - Høst
- Kort o Mania: Utfordring #137 - Alt er lov
- Kreativ Scrapping: Utfordring #9 - Favoritter (dies)



 Til dette kortet har jeg brukt
lys grønn Bazzill,
og creme kartong fra Kort og Godt.

Mønsterarket jeg har brukt er fra 
My Minds Eye, 
fra kolleksjonen Stella and Rose.

Motivet av kyllingen
har jeg funnet på Pinterest.


 Die-cuten jeg har brukt på begge sider 
av motivet er fra Joy Craft.

'God bedring' er en die-cut 
fra KaBoks.

Halvperlene er fra Kort og Godt.


Inni kortet har jeg 
pyntet med Washi tape.

Stemplene jeg har brukt er fra
North Star Stamps.


Ønsker alle en flott og kreativ uke,
og pass godt på hverandre!

6 kommentarer:

applejack cards by sue sa...

This is so sweet. Such a gorgeous image. Thank you for sharing this with us over at Crafting for all Seasons. Sue DT xx

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Tammy sa...

Awww this is so cute, I love that little chick image and your gorgeous borders! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog!
Tammy x

Anne Lill sa...

Flott god bedring kort! Søt liten fyr! Takk for at du scrapper med KOrt o Mania! Anne Lill - DT KOm

Anne Lill sa...

Flott god bedring kort! Søt liten fyr! Takk for at du scrapper med KOrt o Mania! Anne Lill - DT KOm

Jeanett sa...

Flott kort og så artig bilde :)
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
Jeanett