mandag 29. juni 2015

Til en fisker


Dette kortet er det en
god stund siden jeg lagde.

Det er et enkelt kort,
uten så mye dill og dall,
som passer til en mann eller gutt.

Blir med på disse utfordringene:
- Creative Knockouts: Challenge # 95 - Buttons
- Brown Sugar Challenge: Challenge # 152 - Summer Fun
- Sister Act Card Challenge: Challenge # 112 - Anything Goes
- Allsorts Challenge Blog: Week 317 - Blue as the Ocean
- Craft your Passion Challenges: Challenge 268 - Always Anything Goes
- Hobbygarasjens utfordringsblogg: Utfordring # 27 - Alt er lov
- Papirplanetens Blogg: Sommer-utfordring - Alt er lov


 Til dette kortet har jeg brukt
kraft kartong og mellomblå Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign - Hell og lykke.

Motivet av gutten som fisker,
er fra Blue Cardigan.


Bølge-kantpunchen jeg har brukt 
er fra EK success.

'Hipp Hurra' er en die-cut fra
Scrapmagasinet.


Fisken er en die-cut fra
Spellbinders.
Den er tørr embosset.

Har også pyntet med knapper,
de har jeg kjøpt på eBay.

5 kommentarer:

cass sa...

Wonderfully creative, great card. Thanks for joining us at Brown Sugar this week for our "Summer Fun" challenge

Hermien sa...

Thanks for sharing and joining us at sisteractcardchallenge. Hope to see you again and good luck!

Hermien
dt - sisteractcardchallenge

Craftnut sa...

Thanks for playing along with our challenge this week Hugs Tracy x

Jorunn`s scrapperier sa...

Et nydelig kort
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
DT Jorunn Elin

Unknown sa...

Kreativt och flott kort! Takk for att du deltar hos oss//Cat Creative Corner Admin