tirsdag 5. mai 2015

Mai - ny utfordring hos Papirlosjen


 Så deilig at vi endelig har kommet til mai.
Det gjør nesten ikke noe at det regner,
for det blir bare så grønt og fint etterpå,
 i hvert fall så virker det sånn :-)

Papirlosjen har denne måneden en morsom utfordring:

BARNDOMSMINNE

En utfordring som man kan tolke på
mange forskjellige måter.

Sponsorene våre denne måneden er:
 og

Vil du lese mer om utfordringen, se flere
inspirasjonbilder fra designteamet
og/eller levere ditt bidrag,
gå inn på Papirlosjen.

 Jeg har valgt å lage et prinsessekort med Askepott.
Disney var, og er fortsatt en
stor favoritt.

Jeg må fortsatt se Disney på julaften (tror ikke jeg er alene om det),
og jeg går gladelig på kino sammen med ungene
for å se Disney-filmer.


 Til dette kortet har jeg brukt hvit og rosa Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra en 
Disney mønsterark-blokk fra Sandy Lion.

Motivet av Askepott er fra samme blokk.

Over og under motivet har jeg brukt
die-cut fra Marianne design.
Den er tørr embosset,
og pyntet med små plast blomster kjøpt på eBay.


På hver side av motivet har jeg brukt en kant punch fra
EK success.

Her også har jeg pyntet med plastblomste, bare i en annen farge.

De små feene er die-cuts fra
Joanna Sheen.

'Grattis' er die-cut fra Rox Stamps.

Feene og 'Grattis' er stanset ut med hvit mosegummi,
kjøpt på Panduro.

Feene, ordet og rundt Askepott har jeg lagt et lag med glitterlim.

Inni har jeg også brukt mønsterark fra samme Disney blokk fra Sandy Lion.

Her har jeg brukt rosa og hvit bling Bazzill.

Jeg har brukt samme punch fra EK success,
øverst og nederst på sidene.

Slottet og vogn og hester er die-cuts fra Tattered Lace.

Klokka på andre siden er en die-cut fra Marianne design,
den er også tørr embosset.

'Hipp Hurra' er die-cut fra Rox Stamps.

Jeg har stanset ut i både hvit og rosa (slott, hest og vogn),
den hvite har jeg lagt nederst, 
så har jeg festet 3 D puter mellom lagene.

Blir med samtidig med på disse utfordringene:
- Hiding in My Craft Room: Die Cuts
- The Paper Nest Dolls: Ch. 5 - Anything Goes
- 613 Avenue Create: Challenge #122 - Anything Goes/Feminine
- Glitter n Sparkle: Challenge 135 - Anything Goes
- The Shabby Tea Room: Week #251 - Pretty in Pink
- Crafting From The Heart: Challenge 58 - Anything Goes
- Craft your passion challenge: Challenge 260 - Always Anything Goes
- Fan-Tastic Tuesday: Challenge 84 - Anything Goes with a twist...use pastel colours
- Through The Craft Room Door: TTCRD May 5- Anything Goes
- Hjerteboden - papir & sånt: Mai utfordring - Feiring

8 kommentarer:

Sue's Paper Crafts sa...

Beautiful card, wonderful die cuts and colors. Thank you for joining us this week at HIMCR.

Sue - HIMCR DT
http://suek86401.blogspot.com/

Unknown sa...

Very pretty card. Love all of the die cuts and soft colors.

Tammi
Craft Your Passion Guest Design Team

Bettina L. sa...

Lekkert kort. Liker alle detaljene rundt motivet. Tusen takk for at du deltar hos 613 Avenue Create og lykke til. Håper du blir med oss igjen på søndag. Klem Bettina GDT Medlem 613 Avenue Create

Cornelia sa...

Väl genomfört kort, som håller temat genom alla sidorna. Vackert i färg och pyntet passar perfekt!
Tack för att du deltar i utmaningen hos oss i Hjerteboden!

Diane sa...

Very pretty and perfect for our "Pretty In Pink" challenge at "The Shabby Tea Room"...thank you for joining us!

AndreaNorris sa...

Beautiful detail and gorgeous work with the dies and interior - thanks for sharing with us at TTCRD this week and good luck
Andrea x

Lena sa...

Beautiful Cinderella card. Love all the dies you used. Perfect!
Thanks for joining in the fun at Hiding in My Craft Room.
♥ Lena – DT
Lena’s Creations

Vannessa sa...

Very pretty card - perfect for any Disney princess lover. Thank you for joining in the Paper Nest Dolls Challenge this time. Hope to see you again.

Hugs, Vannessa
The Paper Nest Dolls DT