onsdag 11. februar 2015

Morsdagskort

På søndag var det morsdag.
Jeg hadde arbeidshelg,
og fikk hverken feiret morsdagen
eller gitt min mor noen oppmerksomhet.

Men et kort fikk jeg sendt avgårde med posten hvert fall.

og tutorial på et slikt kort
kan du finne her.

Blir med på disse utfordringene:
- Incy Wincy Designs - Use a Punch or a Die Cut
- Craft Your Passion - Challenge 248 - Anything Goes
- Crafting From The Heart - Challenge 46 - Anything Goes
- City Crafter Challenge - Week 248 - You Matter (Mothers Day)
- Inspiration Destination - Challenge no.20 - Anything Goes
- Brown Sugar Challenge - Challenge # 132 - Anything Goes
- Sister Act Card - Challenge 92 - Anything Goes
 

Til dette kortet har jeg brukt creme Bazzill og alle
mønsterarkene jeg har brukt 
er fra samme kolleksjon fra Kaiser Craft: Key to my Heart.
'Morsdag' stemplet er fra Storyteller.
Die-cut fra QK, en brads i midten,
 bladene er die-cuts fra Magnolia-


Har glitterlim på kantene på die-cuten fra QK.
 

På ytterkantene har jeg pyntet med die-cuts fra Joy Craft,
den har jeg også  (tørr) embosset, 
og pyntet med små plastblomster, kjøpt på eBay.
 

Inni kvadrat klaffen har jeg brukt 
die-cuts fra Sizzix.
'Glad i deg' stemplet er fra Papirdesign


Kortet helt utslått.
 

Øverst og nederst på
panelet i midten, har jeg punchet ut pynt,
med kant punch fra Martha Stewart.
 

10 kommentarer:

ahlers5 sa...

Love the design of this. Thanks so much for playing along with us at Inspiration Destination this week.

Natalie sa...

Beautiful card and such an awesome design!
Thanks for playing along in the Sister Act Card Challenge.
Hugs,
Natalie
INKognito
Stop by for my Birthday Candy :)

Creations by Shirl sa...

What a unique card, fancy design...Thanks for joining Kitty Bee Aloha Friday Challenge!

Alljazzed2create sa...

Fabulous card. Love it. Thanks for joining us over at Incy Wincy.

DT Pam

Gea sa...

Beuatiful Realy beautiful Thank you for joining us BSC

Unknown sa...

lovely card and layout very nice colours
thanks for joining incy wincy
Lynne DT x

Ros Crawford sa...

Absolutely gorgeous!! Thanks so much for Playing along at CCCB!!

Pat sa...

Wow! Awesome design and great card. Love everything about it. Thanks for playing in Craft Your Passion challenge this month.

Samra sa...

Wow! Very pretty design! Thank you for joining us at CCCB this week!
Samra DT

Stella sa...

The design, shape and layers; my oh my. This is stunning and without any doubt a preciious keepsake.Gorgeous! Thanks so much for joining us at CCCB!