søndag 12. oktober 2014

Støtt Rosa sløyfe aksjonen

 Vi, jentene i Papirlosjen,
fikk lyst til å gjøre noe ekstra 
i forhold til
'Støtt rosa sløyfe aksjonen'
som pågår nå i oktober.

Vi har laget et kort hver,
som vi vil auksjonere bort,
og gi inntektene til
Rosa sløyfe aksjonen.

Fordi vi treffer flest mennesker
Facebook har vi valgt å
ha auksjonen der.
Vi legger ut et kort,
og dere (forhåpentligvis)
byr på det kortet (under bildet) dere vil ha.
Auksjonen vil vare ca 3 dager fra
kortet legges ut på Facebook,
og da får den siste som har bydd høyest en 
melding fra en av oss, Losjedamer,
om hvordan dere skal gjøre det videre.

Og kortet som
vedkommende har bydd på
sender vi til den heldige :-)

Vi overfører pengene vi har fått inn til Rosa sløyfe,
og annonserer på Papirlosjen og på Facebook
hvor mye vi har fått inn.

Så da er det bare å begynne å by, folkens.
Dette går til en god sak!
Budrunden starter på 100 kroner.


 På dette kortet har jeg brukt hvit og rosa Bazzill.
Die-cuts fra Spellbinders.


Et rosa sløyfe-bånd,
som jeg har festet med glue-dots.
Pluss en rosa sløyfe pin (jeg har klippet av nåla bak).
Thichersene er fra American Craft.
De bittesmå plast-blomstene er kjøpt på eBay.

 

Inni i kortet har jeg pyntet med 
en die-cut fra Tattered Lace.
Skrivefeltet har jeg pyntet med litt 
Washi tape, og brukt en 
hjørnepunch på hjørnene.

Samtidig blir jeg med på disse utfordringene:
- Artistic Inspirations - Challenge # 112 - Anything Goes
- The Sisterhood of Crafters - Think Pink.October Breast CancerAwarness
- Kort Hobby - Utfordring i oktober - Alt er lov

3 kommentarer:

Darlene sa...

Absolutely BEAUTIFUL Min! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘THINK PINK’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Anonym sa...

What a beautiful card for such a good cause.Love the ribbon embellished with the pin.Just as lovely on the inside too.Thanks for joining us at Crafty Sentiments.Hope to see you again next week.
Lisa x (GDT)

Dawn sa...

What super card! Thanks for playing in the Think Pink challenge over at The Sisterhood of Crafters this time!!
Good Luck
Hugs
Dawn xx