lørdag 9. august 2014

Bryllupskort



Som jeg har nevnt før
er det veldig, veldig hyggelig 
å få bestillinger på kort.

Dette har foreldrene til ei venninne bestilt.
Tusen takk for bestillingen Doris&Tore!

Blir med på disse utfordringene med dette kortet:
- 7 Kids College Fund - Challenge # 105 - Anything Goes
- Crafty Calender Challenge - August Challenge - Anything Goes
- Time 4 Scrap - Challenge # 44 - Anything Goes
- Delightful Challenges - Anything Goes
- Crafts 4 eternity - R#188 - Anything Goes
- Suzy Bee's Blommin' Challenge - Challenge # 41 - Anything Goes


 Jeg har gått ut fra størrelsen på die-cuten fra Memory Box 
når jeg har laget dette kortet.
Størrelsen på kortet er: 6 5/8 x 4 3/8 inch.

 

Jeg har brukt hvit bling og silver/metall Bazzill.


Den underste die-cuten, med hjerter, 
er som sagt fra Memory Box.
 Brudeparet er die-cut fra Cottage Cutz.
Die-cutene under brudeparet er fra Wild Rose Studio.


Die-cutene med stempel og
dymo-teip er fra Sizzix.
Jeg har brukt blank dymoteip på navnene til brudeparet.
Stemplet: 'Kjære brudepar' er fra Norsk Stempel Blad.
Die-cutene er festet med 3 D puter.
Jeg har også pyntet med små hjerte-halvperler.

  

Inni kortet har jeg brukt en hjørne punch
fra Martha Stewart.
'Til lykke' stemplet er fra North Star Stamps.
'Pynte-stempelt' jeg har brukt øverst og nederst er fra Kort&Godt.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Gorgeous Design just perfect for our challenge over at Suzy Bee's....Thank you for sharing with us,
we look forward to you joining in with the fun again next time...
Hugs
Suzy B ( Owner )
x

Anita sa...

Wow, this is a gorgeous wedding card! Thank you for joining the challenge at http://7kidschallengeblog.blogspot.com/

Blossom Cards sa...

lovely card thanks for sharing with SBBC this week Rachel dt

Michele Cunningham sa...

Another fab. card. thanks for playing along with us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com/

Julie Odil sa...

That diecut on the front is marvel. This is a fantastic card. Thanks for joining our ATG Challenge this week at Delightful Challenges. Julie, DT member