fredag 25. juli 2014

Orange Is the New Black


Denne måten å lage kort på
synes jeg er artig.

Og nå har jeg fått litt dilla på oransje.
Kanskje det kan være på grunn av Netflix serien, Orange Is the New Black?

Vil du lese om hvordan jeg har gjort dette,
så har jeg funnet tutorialen i
Ett Trykk 1/2014.

Deltar på disse utfordringene:
- 7 Kids College Fund - Challenge # 104 - Anything Goes
- Artistic Inspirations - Challenge # 101 - Buttons/Anything Goes
- Crafty Catz - Challenge # 241 - Anything Goes
 

Jeg har brukt oransje Bazzill og hvit kartong.
For tutorial på hvordan jeg har gjort det med stemplingen,
les i Ett Trykk 1/2014
 
  

Askepott stemplet er fra Papirdesign.
'Drøm, Husk, Lev stempelet er fra Staz.
Dame-stemplet er fra Mariannes, og resten er 
fra Deep Red.
 
  

Jeg har også pyntet med ulik størrelse med
oransje knapper.
 

Jeg har også brukt litt bronsje pynt,
fra eBay.
Rammen rundt hodet til damen,
har jeg også pyntet med noen halvperler fra Kort&Godt.


Da vil jeg få ønske alle en riktig god helg.
Håper ingen smelter bort i varmen.

4 kommentarer:

Janette sa...

Gorgeous design, love the fresh colour...
Thanks for sharing it with us at CraftyCatz Anything goes week..x

Unknown sa...

Beautiful design, loving the orange! Thank you for sharing it with us at Crafty Catz! Ingrid x

Unknown sa...

love the colour combo and well designed too, thanks for sharing over on artistic inspirations x

Jo sa...

Great job! Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com.