onsdag 25. juni 2014

Guttekort


I dag skal jeg vise fram et guttekort.
Jeg synes jo at det er vrient å få til guttekort,
spesielt når jeg ikke vet noen ting om han som skal få kortet.

Men et guttekort ble det.

Tusen takk for bestillingen, Evelyne!

Dette er et helt vanlig kort,
6x6 inches.

Blir med på disse utfordringsbloggene:
- One Stitch At A Time - Challenge # 218 - Anything Goes
- 7 Kids For Fund - Challenge # 102 - Anything Goes
 - Party Time Tuesday - PTT # 178 - Anything Goes
 - Artistic Inspirations - Challenge # 97 - Anything Goes/One Layer Card
- The Paper Nest Dolls Challenge - Challenge 13 - Anything Goes

Til dette kortet har jeg brukt svart Bazzill,
og mønsterark fra Graphic 45, Mother Goose kolleksjonen.


Tallet er die-cut fra QK,
alfabetet heter University.
Bokstavene i navnet er også fra QK,
det alfabetet heter Exotic Island.


Det røde feltet inni bokstavene, 
har fått et lag med Glossy.
Under bokstavene har jeg festet Washi tape.


Den 'banner'-aktige die-cut'en under tallet,
er fra Die-namics.
Halvperlene på hver side er kjøpt på eBay.


Inni kortet har jeg brukt hvit kartong fra Kort&Godt.
Stempelet kommer fra North Star Stamps.
På noen av hjørnene har jeg brukt
hjørnepunch fra Martha Stewart.
Her har jeg også brukt Washi tape
(den samme som på forsiden).

4 kommentarer:

phillymam37 sa...

Wonderful card!! Thanks for playing along with us this week at the Party Time Tuesdays Anything Goes Challenge!! :)

Elina- DT member, Party Time Tuesdays

CraftyGirl sa...

Min, this is a wonderful card. Love the paper you used. Thank you for playing along this week at OSAAT. I sure hope to see you back again very soon. Good Luck in the challenge!!!

TTFN,

CraftyGirl OSAAT DT
craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

CraftingMum sa...

Lovely card, thanks for joining us at Artistic Inspirations. Louise DT x

Sharon Noble sa...

super male card Thank you for joining us at PND. All the best of wishes Sharon x (DT)