tirsdag 11. mars 2014

Tøft easel card



Så godt det er å se sola igjen.
Håper den blir en stund,
og at de som har meldt snø og kuldegrader til helgen
har tatt feil.
Lengter etter våren...

Kort til menn er alltid en utfordring for meg.

Deltar på disse utfordringene med dette kortet:
- One Stitch At A Time - Challenge # 203 - For a Boy
- Sentimental Sundays - Challenge # 197 - Cards for a Boy/Men
- Fussy and Fancy Friday Challenge - Challenge 109 - Birthdays
- Paper Crafting Journey - Make It Manly/Boyish
- 7 Kids College Fund - Challenge " 94 - Anything Goes
- Crafty Creation Challenge - Challenge # 258 - Happy Birthday
- Divas by design - Let's hear it for the boys
- Creative Card Crew - 57 - Charms
- Artistic Inspirations - Challenge # 82 - St. Patrick's Day/Green/Anything Goes
- Craftutude - Challenge # 60 - Anything Goes or Add a Little Green
- Card and Scrap - Utfordring # 71 - Bruk dies

 

 Bruker vanlig *kort størrelse* til dette kortet.
Den øverste bretten scorer jeg på skrå. 
Da er det bare å brette den opp, og pynte som man vil.


Jeg har brukt brun Bazzill og vanilla kartong fra Kort&Godt.
Mønsterarkene er fra:
- I Lowe Scrap
- Prima
- Papirdesign
- Kaiser Craft
 

En liten detalj.
Filmstripen er fra Wycinanka, svertet med litt distress ink.
Bokstavene er fra QK-alfabetet Relax,
bokstavene er også svertet.
Og jeg har festet 3D puter under bokstavene.


Helt bakserst på *bretten/klaffen* som står opp,
har jeg festet 2 tag's.
Motivene jeg har brukt, sykkelsetet og den kule tegningen, har jeg funnet på nettet.
Panelene som er festet over tag'ene er stanset ut med dies fra Life Style Craft (QK).


Jeg har rufset kantene på panelene jeg har brukt.
På den ene tag'en har jeg festet en charms.
Nøkkelen er fra K&Company.


Jeg har også pyntet med en filmstripe fra Tim Holtzt.
*Gratulerer*-stempelet med strekkoder er fra North Star Stamps.
Panelet jeg har stemplet på og de under, 
har jeg stanset ut med Spellbinders.


Jeg har også pyntet med metallhjørne, 
metall pynt, hyssing, halvperler
og stifter fra Making Memories.


13 kommentarer:

Janice sa...

What an amazing card - love all the elements which have made up this beauty! Thanks for playing at Diva's and good luck, Jx

Karen sa...

This is such a unique easel card! Lovely layering of elements. Thank you for sharing this beautiful creation with us at 7 Kids College Fund!
Hugs and blessings,
Karen

Josephine sa...

What a fabulous project!

Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week, and good luck!

bestevenn sa...

Så fint herrekort du har laget. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

caroline sa...

great card, love all the detail, thank you for joining us at sentimental sundays, good luck
caroline dt

Michele Cunningham sa...

love the layers and all the fun embellishments on your card. Thanks for sharing your wonderful creation with us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com/

Rose sa...

amazing awesome card :) So glad you joined us on Sentimental Sundays this week. :)

Margaret sa...

Fabulous card. Love all your attention to details. Thanks for joining us at OSAAT this week. Good luck. Maggie-DT

Margaret sa...

Back to say hi and what a stunning card with a different hat - Thanks for joining us at Creative Card Crew this fortnight. Good luck. Maggie - DT

Unknown sa...

i abosolutely love this,fab for a male and totally original, thanks for joining Artistic Inspiration & good luck Pam DT xx

paper fun sa...

What a fabulous project!!! So many lush details. Great colors too. So elegant.

Thanks for joining us at Creative Card Crew.

Mari

InkyAndScrappy sa...

What a great creation! Love all the layers. Thanks for playing with Crafty Creations this go!

Anne Bente sa...

Åhhh hvor er den flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzz ♥