onsdag 19. mars 2014

Sarte, vakre ark fra Pion

De er bare så vakre,
de nye mønsterarkene fra Pion - Shoreline Treasures.

Dette kortet er et vanlig kort,
bortsett fra at det øverste panelet bare er festet på skrå,
og delene som ikke er festet er buet/brettet over og inn mot midten,
og limt fast. 
Har også laget et slikt kort tidligere,
da jeg ble inspirert av noen som hadde lagt ut sitt lignende kort
på en av 'scrappesidene' på Facebook.
Husker dessverre ikke hvem.

Tusen takk for bestillingen, mammaen min!

Jeg deltar på disse utfordringene:
- Fun with shapes and more - Challenge # 156 - Spring
- Stampin' for the Weekend - Anything Goes
- City Crafter Challenge - Week 203 - Spring in the Garden
- Sweet Stamps - Challenge # 161 - Anything Goes
- The Shabby Tea Room - Week # 210 - Anything Goes
- Cratfitude - Challenge # 60 - Anything Goes or Add a Little Green
- The Cute Pie Challenge - Challenge # 65 - A Cute One for Mum

 

Til dette kortet har jeg brukt vanilla kartong fra Kort&Godt,
og de nydelige arkene fra den nye serien fra Pion som heter:
Shoreline Treasures.


På midten har jeg brukt en sløyfe-dies fra Magnolia. 
Ut fra sløyfa og under den ene 'bretten' har jeg brukt 'påfugl-fjær'-dies (Peacock Feathers), 
også fra Magnolia.
Synes den diesen også kan minne litt om 'årringer' i et felt tre
(kan hende det bare er jeg som 'ser' det, hehe).
 

Jeg har også brukt en sommerfugl punch fra Martha Stewart.
Jeg bruker nesten alltid to eller tre lag på sommefuglene.
Her har jeg brukt to, den underste har jeg punchet ut mellomblå Bazzill,
den øverste - det samme mønsterarket som jeg har brukt på sløyfa.
I midten av sommerfuglen har jeg festet tre bittesmå halvperler.


Under de bua brettene har jeg festet pyntevifter fra Kort&Godt.


I det nederste hjørnet har jeg også pyntet med
pyntestrp med perler, 
også disse fra Kort&Godt.


Jeg har svertet alt av kanter og dieser med Distress ink.

9 kommentarer:

Jane Savage sa...

A beautiful card.
Thank you for joining us at the Cutie Pie Challenge. Jane xx

Ros Crawford sa...

What a beautiful card and such a lovely design! Thanks so much for playing along at CCCB!!

Donna K sa...

Thank you for sharing your absolutely stunning creation with us at SweetStamps.com for our Anything Goes challenge. Love your color scheme and design. Have a fabulous weekend!

Unknown sa...

Thanks for sharing your stunning card with us at The Cutie Pies.

I'm not sure it will be entered into the prize draw - as ideally we'd like to see a card for mum (so the word mum/mother/mummy).

Sarah
The Cutie Pies
DT member

Anonym sa...

Absolutely adorable!!! Thanks so much for sharing this week at CCCB :-)

Lisa sa...

Wow! Ane Lene, det här kortet är helt fantastiskt vackert! Tack för att du vill delta i vår utmaning på Papertake Weekly :)

Unknown sa...

Such a beautiful card!Thanks so much for playing along at CCCB!

Unknown sa...

Such a beautiful card!Thanks so much for playing along at CCCB!

Unknown sa...

Such a beautiful card!Thanks so much for playing along at CCCB!