tirsdag 7. januar 2014

Lilla bursdagskort

Kortet jeg skal vise fram idag,
lagde jeg i høst på Bygdescrappen. 

Jeg skal være med på disse utfordringene:
- CRAFT Challenge - Challenge 240 - Anything Goes
- 7 Kids College Fund - Challenge # 90 - Anything Goes
- Papertake Weekly Challenge - Anything Goes
- Whoopsi Daisy Challenge - Make It Girly
- Crafty Boots Challenges - Anything Goes
- Kort o Mania - Utfordring # 99 - Anything Goes



På framsiden av kortet har jeg brukt
lys lilla bling Bazzill og mønsterark fra Maja Design 
(Vintage Spring Basics - 9.th of April og 2.nd of May).
Nederst har jeg brukt en punch fra EK success.
Diesen øverst er fra La la land.
Helt underst, under alle lagene med panel,
har jeg festet en kakeserviett.
Panelene over kakeservietten er stanset ut med dies fra Life Style Craft.
Mellom lagene har jeg brukt 3D puter.
Har også brukt litt Gesso og blonde.
8-tallet er fra Diesel alfabetet fra QK.


Slottet, vimpelen og trærne er stanset 
ut med dies fra Magnolia.
Navnet på vimpelen er Stickers fra Adornit.
`Hurra for deg`stempelet er frfa North Star Stamps.
Jeg har brukt hjørnepunch fra Martha Stewart.


Pleier (nesten) alltid å knyte sammen slike kort med sløyfebånd,
her derimot har jeg brukt magnet (fra Basic Grey).
Har laget en klaff spesielt for dette.


Slik ser kortet helt brettet ut.
Har scora på 4 og 8 inch.


Motivet her har jeg funnet på nett.
Hjørnene er stanset ut med dies fra La la land.


Har laget lommer og limt på,
og så laget tagèr med små bursdagshilsner på.
Vimplene er stanset ut med dies fra Magnolia.


Har brukt stempler fra North Star Stamps
på tagène.
Husker ikke i farta hvor diesen 
jeg har brukt under halvperlene kommer fra, dessverre.
Halvperlene er fra Kort&Godt.


5 kommentarer:

Dee's Craft Room sa...

Stunning project, great attention to detail and amazing design.

Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Karen sa...

This project is exquisite! Each element is beautiful on their own, but together they make an extraordinary design. What a treasured creation! Thank you for playing along with us at 7 Kids College Fund!
Hugs and blessings,
Karen

Trimgym sa...

Lovely creation, thanks for joining us at CRAFT Challenge this week and Happy New Year!

Jo.

Karina Bunkenborg sa...

Virkelig smukt arbejde! Jeg er vild med din banner! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

Cards By MI sa...

A really lovely looking creation. Great design, fabby image, colour and idea. Very cute! Thanks for playing with us over at PTW this Anything goes challenge.
Love n hugs
Marie