mandag 27. januar 2014

Easel card til en 5-åring


Jeg blir så glad og setter så 
stor pris på de bestillingene jeg får!
Ekstra moro og utfordrende er det når jeg
får vite hva personen som skal få kortet
liker, som for eksempel farger og interesser.

Dette kortet er et slikt bestillings-kort - artig!!!

Tusen takk for bestillingen, Camilla!

Skal være med på disse utfordringene:
- Stampin` for the Weekend - Happy Birthday
- Totally Paper Crafts - Challenge # 203 - One for the boys
- Charisma Cardz - Challenge # 2 - It`s A Boy Thing
- Cute Card Thursday - Challenge 305 - So Sweet
- Divas by design - Anything Goes
- Incy Wincy Design Challenges - Ribbons and Pearls


Jeg har brukt lys og mørk grønn Bazzill,
i tillegg svart, rød, grå, gul og oransje Bazzill.
Mønsterarket jeg har brukt er fra Vibeke Spigseth (Barbeint).


Alle diesene er fra QK.
Traktor, banner, `sol`.
Alfabet og tall er også fra QK.
Tallet er fra Diesel alfabetet,
og navnet er stanset ut med Chop Stick alfabetet, begge fra QK. 


Hamp båndet har jeg laget knuter på,
og festet med glue-dots.
Båndet er kjøpt hos Mester Grønn.


Har festet bannerne med 3D puter,
Banneren `henger` i en hyssing-lengde.


Jeg har også pyntet med halvperler.


Panelet under tallet, navnet og traktoren
har jeg svertet med distress ink.


4 kommentarer:

Mrs Beez sa...

A fabulous project and what a lovely way to celebrate a birthday. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

Wendy sa...

Fabulous...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week.
Wendy xx

Dee's Craft Room sa...

Amazing card, fabulous design. Thank you for joining in the Crafty Boots 'Sunshine' Challenge.

Dionne

Emma sa...

What a lovely project love how you've put his name on the flags. Thank you for joining us at Charisma Cardz this fortnight for our 'it's a boy thing' challenge x