onsdag 1. januar 2014

DT for Kreative Verden i januar - Blomster

Riktig godt nytt år - alle sammen!
Håper dere har hatt en fantastisk feiring!

Mitt første blogginnlegg i 2014
er som DT i Kreative Verden.

Utfordring i januar er: Blomster.

Her kan du gå inn, og være med på utfordringen...

Jeg har laget et `vindu-kort`.
Framgangsmåte for å lage et slikt kort,
fant jeg i oktoberutgaven av Et Trykk.



Jeg har brukt vanilla kartong,
og mønsterark fra Bildmålarna (Wild Flowers, Sweet tones og Picnik).


Rammen er en sizzix fra Tim Holtz.
Jeg har brukt Spellbinders til å stanse ut `vinduet`.
Blomstene jeg har brukt er fra  bl.a Magnolia,
og Papirdesign.


Jeg har også brukt perlepenn og glitterlim,
rundt omkring blomstene.
Rosa bling fra Kort&Godt.


`Gratulerer`diesen er fra KaBoks.


Motivet jeg har brukt er fra Pion Design (Alma`s Sewing Room).
Jeg har festet en Sizzix ramme bak forsiden også.


Swirlen jeg har brukt inni kortet er
fra Memory Box.
`Hipp Hurra`stempelet er fra Norsk Stempel Blad.


Et artig kort å lage.
Det tar litt tid,
men kortet har så mange muligheter,
så det blir nok flere slike kort fra meg i år.


Du finner mer inspirasjon for månedens utfordring inne
Bli med på utfordringen da vel....

Ingen kommentarer: