torsdag 9. januar 2014

Bilde med engler

Det ble mange hjemmelagde julegaver,
og her er en av de.

Lerret (som jeg tror er 80x80 cm).

Det tar ganske lang tid å lage slike bilder,
mange tørketider, så det er lurt å ha noe annet liggende
å holde på med samtidig...

Lerret kan bl a. fås kjøpt hos Søstrene Grene, Panduro, 
Clas Olson, HobbyKunst i Vestby og Lises Hobby i Tønsberg.



Jeg har grunnet lerretet med hvit maling.
Jeg har brukt 3 forskjellige servietter på dette lerretet. 
Disse er festet med dequopagelim.
Jeg har også brukt gamle boksider, som jeg har svertet på distress ink.


`Family` og alle oppbygningene er laget med paste.
Den bruker god tid på å tørke.  


Malt med mange forskjellige farger;
hvitt, rødt (rosa) og brunt.
På forhøyningene har jeg brukt en annen farge, her gull.
Har også hatt på litt glitterlim her og der...

Ingen kommentarer: