mandag 13. januar 2014

Album-bursdags-kort

I dag skal jeg vise fram et album-kort.
Ikke ofte jeg lager slike album,
det tar veldig lang tid.

Det var min søster som fikk dette til sin 40-års dag.
Jeg hadde kjøpt et gavekort,
som jeg hadde lagt inni kortet.

Jeg skal være med på disse utfordringene:
- Stampin`Royalty - Challenge # 209 - Birthdays
- Divas by Design - Let`s Celebrate
- Fab`n`Funky - Challenge # 198 - Let`s Celebrate
- Stampin with the Dragon - Anything Goes
- Charisma Cards - Challenge #1 2014 - Birthday



Jeg har brukt vanilla kartong, og mellomblå Bazzill.
Mønsterarkene, `blokk`, er kjøpt hos Panduro,
- Tilda (The Sea Side Life).
Skjell, måker pluss alle de andre figurene er også fra denne `blokka`.


Slik ser album-kortet ut liggende.


Den ovale rammen rundt damen i badedrakt, 
er fra Wycinanka, 
og den er kjøpt hos HobbyHagen i Stokke.
Jeg har brukt perlepenn og pyntet litt på rammen.
Hjørnene har jeg rundtet med hjørnepunch fra Martha Stewart.


Alle sidene i albumet er forsterket 
på begge sider
der båndet er festet.
Disse flotte perlene har jeg fått tak i på E-Bay.


Alfabetet jeg har brukt er fra QK,
og heter Beauty Queen.


Bokstavene og tallene har fått et lag med Glossy.
Her har jeg brukt en stjerne som utgjør Å.


Lommen her er laget med Bazzill,
har brukt kantpunch fra Martha Stewart øverst på lommen.
Jeg har brukt det samme båndet gjennom hele kortet (albumet), 
det har jeg kjøpt hos Ùpstairs`i Kristiansand.
Tagèn har jeg svertet, 
og den har jeg også festet en kakeserviett på. 


Festet gavekortet bak denne `hjørnelommen`


På enden av denne tagèn har jeg brukt en Spellbinders.
Halvperlen og metallpynten som perlen ligger oppi,
har jeg fått tak i på E-Bay.


Stemplene jeg har brukt er fra 
North Star Stamps, 
Norsk Stempelblad og
Staz. 


Nydelige ark i denne Tilda-blokka.


Tusen takk, May Britt, for malen til dette albumet.

Hvis du ønsker mal til et slikt album, 
send meg mailadressen din
(her eller på Facebook, så kan jeg sende malen).


7 kommentarer:

Wendy L sa...

A wonderful creation, thanks for joining us at Charisma this week. xxx

Bubbles sa...

This is really fabulous! Thanks for joining us at Charisma Cardz.
Joanne x

Janice sa...

Gorgeous, what a brilliant project to share with us at Divas, Jx

Unknown sa...

gorgeous work!!!
I like how you played with all the elements ;)

Pat sa...

Super project, lovely images and colours. Thanks for joining in our challenge at Fab'n'Funky.

Pat xx

Jayne A sa...

Stunning project. Thanks for sharing with Divas
hugs
Jayne

Unknown sa...

A lovely creation. Thanks for joining in over at SDD. Good luck.
I am now following your blog.

Hugs

Jo (dt)