mandag 30. desember 2013

Min topp 10 liste 2013

En dag igjen av 2013.

Og her kommer jeg med min topp 10 liste for 2013.

 Som nummer 1 har jeg dette Concertina kortet, 
som jeg har laget som julekort.
Blogginnlegget finner du her.


Som nummer 2 har jeg valgt dette Easel kortet.
Jeg brukte farger som jeg ikke var vant med å bruke,
og jeg ble veldig fornøyd med resultatet.
Her kan du lese mer om dette blogginnlegget.


Som nummer 3 har jeg valgt denne bursdagstagen,
som min bror fikk på sin bursdag.
Personen på motivet er så lik min morfar,
skulle nesten tro det var han som ung.
Her kan du lese mer om dette blogginnlegget.


Nummer 4 ble disse julekulene.
De ble såå lekre på juletreet.
Her kan du lese mer om hvordan jeg laget disse.


Nummer 5 på min liste ble konfirmasjons innbydelsene og 
bordkortene i maritim stil.
Her kan du lese mer om de.


I år laget jeg påskeegg til hele familien.
De kom på min nummer 6, 
og her kan du lese mer om de.


På 7. plass kom dette bryllupskortet, 
et tunnel kort.
Her kan du lese mer om det.


Denne artige pynten,
som kan brukes som julepynt, 
kommer på min liste som nummer 8.
Her kan du les mer om den.


Denne Pringles boksen,
pyntet i flotte papirer, 
kommer som nummer 9.
Og her kan du lese mer om den.


Og på 10. plass har jeg valgt dette
Joy Fold kortet.
Med flotte Maja ark.
Her kan du lese mer om det blogginnlegget.


Takk for at leser bloggen min.
Jeg setter stor pris på alle hyggelige tilbakemeldinger.
Ønsker samtidig alle sammen en hyggelig nyttårsfeiring,
 og et kreativt år i 2014. 



1 kommentar:

kaspara sa...

Her var det mye fint. Jeg likte egentlig best nr.10, det koselige kortet i blått/hvitt med bamse :)