mandag 26. august 2013

Bursdagskort til en snart voksen ung herremann

Nyter fortsatt herlige sommerdager.
Satt ute sammen med venner på lørdag - 
hele kvelden, og det var så deilig..

Tusen takk for bestillingen, Jane!

Skal være med på disse utfordringene med dette kortet:
- Paper Crafting Journey - Anything Goes
- Card and Scrap - Utfordring # 59 - Alt er lov


Til dette kortet har jeg brukt hvit og blå Bazzill,
og mønsterark fra Maja design (Life in the Country).


Motivet har jeg funnet på nett,
og jeg har brukt 3 D puter under bildet,
og under hvert panel.


Jeg har brukt Martha Stewart punch,
og dies fra Memory Box.
Button fra Magic Monday har jeg også pyntet med.


`Gratulerer med dagen`stempelet er fra Norsk Stempelblad.


Litt usikker på hvor `Jeg elsker deg` stempelet er fra,
men `Glad i deg`stempelet er fra Papirdesign.
Hjertet er dies fra Nellie`s.
Hjertehjørnene er punch fra Martha Stewart.

Ingen kommentarer: