tirsdag 18. juni 2013

Tagkort - med jente hyyyl....

Kan ikke huske at det var slik
hysteri blant små-jenter
når det gjaldt superstjerner
da jeg vokste opp...

Nå tar det jo helt av..
Kan ikke annet enn å le...

Dette kortet fikk en klassevenninne av min datter.
Skal si det ble mye hyl...

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- The ABC Challenge - P for Pretty in Pink
- Divas by design - Happy Birthday
- Fab`n`Funky Challenge - Challenge # 175 - Birthday
- Incy Wincy Designs Challenge - Make a Pocket Card
- Card and Scrap Challenge - Utfordring 57 - Bruk et tekststempel


Til dette tagkortet har jeg brukt hvit Bazzill,
og mønsterark fra Glitz design.
Motivet har jeg funnet på nett.


Stjernene er fra QK.
Jeg har brukt 2 og 3 forskjellige størrelser,
 og festet oppå hverandre.
Noen stjerner har fått ett lag med glitterlim,
andre har fått ett lag med glossy.


Tekststempelet er fra North Star Stamps.
Jeg har også brukt pyntebånd.


Til navnet inni snakkeboblen
har jeg brukt dymo-teip.


- og her har vi en liten linselus...
som alltid hopper opp når jeg skal ta bilder...

7 kommentarer:

DesignerDiva sa...

WOW this is so creative and Justin Beiber too!!! Fabulous
Thanks for playing along with the Diva's this week and good luck in the challenge
Hugs Laurie x

Vicky sa...

A great card. Thanks for joining us at Fab'n'Funky this week

hugs Vicky xxx

Rach83 sa...

Beiber-tastic! This is sure to please any JB fan! Love the stars.

Thanks for playing along at Fab'n'Funky Challenges.

Rachel x

Anne Bente sa...

Åhhh hvor er det rålækker♥

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.

knuzzz DT Anne Bente ♥

Grethe Røren sa...

Kjempestilig tag. Ikke rart det ble mye hyling :-)
Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem

dragonllew sa...

Great pocket tag thanks for joining us at Incy Wincy this week
Jenny x

Anonym sa...

Fab pocket tag! Thanks for playing along at Incy Wincy this time! hugs Samantha :0)