onsdag 26. desember 2012

Tunnel-kort med Tatty Teddy

Deilig med noen fridager.
Fri fra studiene...
n y d e l i g

Skal vise dere et tunnel-kort med Tatty Teddy.
Perfekt til små frøkner..

Skal være med på disse utfordringene:
- Card and Scrap - Udfordring 45 - Lav lige hvad du vil
- The Pink Elephant - TPE 180 - Anything Goes


Jeg har brukt hvit og lilla bling Bazzill.
Mønsterarket er fra en Tatty Teddy pakke.


Under motivet har jeg festet en kakeserviett.
Stjernene og hjertene er fra Kort&Godt,
langs kantene på de har jeg hatt på glitterlim.



Pyntebåndet har jeg kjøpt hos
Hobbyhimmelen i Kristiansand.


Nesten alle Tatty Teddy motivene er bygget opp
med 3D puter.


Sirkelen som er stanset ut, som lager et vindu,
er QK.


Sprayet med lilla GlimmerMist.
Båndet rundt kanten har jeg fått av Marte, tusen takk!
Jeg har også festet halvperler fra Kort&Godt rundt kanten.


Fotohjørnene er også fra QK.


Søte Tatty...

2 kommentarer:

Anne Bente sa...

hvor er den dog smuk.

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring
knusss♥

Guri sa...

Så søtt tunnellkort. Må prøve meg på denne bretteteknikken for det gjør det "lille ekstra" med kortet.