søndag 28. oktober 2012

Settekasse til mitt lille mirakel-fadderbarn

Denne settekassa fikk mitt lille fadderbarn Amalie,
som også er et lite mirakel,
da hun ble døpt i september.

Kun 5 dager til eksamen skal
leveres nå,
så nå er det full fokus på
sykepleie og etikk.

Skal være med på disse utfordringene:
- The Poodles Parlour - Anything Goes
- Stampin with the Dragon - Anything But a Card


Settekassa har Elisabeth kjøpt for meg, tusen takk, vennen!
Den og akrylmalingen er fra Søstrene Grene.
Mønsterark er fra Vibeke Spigseth, Panduro.


Navnet er finèr bokstaver,
som er sprayet og malt med Gesso og Maya Mist.
De andre bokstavene og tall er fra QK,
alfabetet Rockstar.


Kaninen er kjøpt hos en blomsterforhandler.
Den var egentlig festet til en blomsterpinne,
men jeg så en annen funksjon hos denne lille søte kaninen,
enn pynt ved siden av noen blomster...


Den rosa nusselige babyen her
har jeg kjøpt på
HobbyHagen i Stokke.
Rundt har jeg limt på halvperler fra Kort&Godt.


Gyngehestcharmsen har jeg også
kjøpt hos HobbyHagen.
De fine skoene har jeg kjøpt hos Janne,
på JK design i Drammen.


Sauen husker jeg ikke helt hvor jeg har kjøpt,
men blomstene og halvperlene
er fra Kort&Godt.


Rosa pyntebånd måtte også være med.


Sølvskjea har jeg fått av Marte, tusen takk,
min venn!
Jeg har knytt mørk rosasilkebånd
rundt skjea.


"Lånt" noen legeoklosser fra min datter,
som er malt hvite med akrylmaling.
Hvite knapper, og rosa hjerte binders,
vet ikke hvor jeg har fått disse fra.

1 kommentar:

Crystal R sa...

Such a lovely keepsake you have made here. It is truely adorable. Thanks for playing with us at Stampin' With the Dragon. Cheers, Crystal