onsdag 25. juli 2012

Tag-bok

Det nye "Ett Trykk", som kommer ut i august,
har gitt meg masse inspirasjon denne gangen...
Jeg har allerede laget 2 slike tag-bøker som jeg skal vise fram her nå,
en bursdagsvifte, og jeg har også begynt å dekorere en liten koffert...
Så til dere som ikke abonerer på "Ett Trykk" - gled dere!

Skal være med på følgende utfordringsblogger:
- The ABC Challenge - T for Two (Buttons)
- Paper Pretties - PWC 216 - Birthday Cards
- Crafts and Me Challenge - Challenge # 94 - Anything Goes
 - Divas By Design - Challenge 45 - Happy Birthday
- My Mum`s Craft Shop Challenges - Challenge # 67 - Birthday Girls
- Stampin`Royalty - Challenge # 134 - Buttons
- Bearly-Mine Challenges - Challenge # 45 - "Shaped Cards"
- Stamp With Fun - Challenge # 171 - Lace Doily



De flotte mønsterarkene er fra The Girls Paperie,
i tillegg har jeg brukt craft kartong og hvit Bazzil



Jeg har bl a brukt osteklut, et finèr hjerte malt med akrylmaling,
knapper, tøyremse, hyssing og perlerad fra Kaiser Craft,
til å pynte fronten.


Denne søte lille tagen er en Magnolia dies


Motivet har jeg funnet på nett


Tag-boken utslått...




Jeg har brukt Martha Stewart punch og blonde


Tagene (dies fra QK og Magnolia) er pyntet med en kakeserviett fraWilton,
med noen "dæsjer" med Dabber.
De er også pyntet med Spellbinders og stempeltrykk fra
Papirdesign, Storyteller og North Star Stamps

5 kommentarer:

cotnob sa...

This is beautiful, such pretty papers and embellishments and I love all of the detail.
Thank you for joining us at Bearly Mine Designs.
Pauline
x

Louise sa...

Awesome card, love the lace and cheesecloth. Thanks for joining us at ABC for our challenge
Louise

Donna sa...

Really lovely card, I love how you've decorated the inside. Thanks for sharing it with us at BMC this week.
hugs

Gem sa...

lovely creation! Thanks for joining in our challenge this week at My Mums Craft Shop! Gemma :)

savvy teaching tips sa...

What a great card.
Thanks for joining us at Stampin' Royalty this week.