lørdag 7. april 2012

Påskeegg på påskeaften

Mann og barn kommer endelig hjem idag etter å ha vært på fjellet i en uke.
Jeg og pus har vært hjemme alene,
  jeg har lest til eksamen (som er i neste uke, grøss og gru..)
Jeg har savnet familien min  v e l d i g!!!
Dette påskeegget skal mannen min få...
-så håper han blir glad for det :-)

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- My Mum`s Craft Shop - Challenge # 51 - Easter Creations/Animals
- C.R.A.F.T. Challenge - Challenge 149 - Easter/Spring
- Hanna and Friends - # 139 - Easter/Spring
- Crafty Calender - April Challenge - Egg-stra Special
- Craft Your Days - Challenge # 42 - Easter
- Scrapperiket utfordringsblogg - Utfordring 48 - Perler/Bling



Dette er et helt vanlig påskeegg med motiv som jeg har malt med hvit akrylmaling.
Malingen har jeg kjøpt hos Søstrene Grene


Så har jeg brukt decuopagelim og servietter og dekket egget med.
Når limet var tørket, "børstet" jeg forsiktig over med litt hvit akrylmaling,
da det var tørket, "børstet" jeg (med veldig lett hånd) med gullmaling (også fra Søstrene Grene)
Serviettene har jeg kjøpt på Karjolen (Buskerud Storsenter)



Til slutt limte jeg fast et pyntebånd, og knøt en sløyfe.
Og limte på bling (tror de er fra Kort&Godt)



Tusen takk for alle hyggelige kommentarer.
De setter jeg enormt stor pris på!

Ønsker alle en fortsatt god påske!!!


6 kommentarer:

Berit Synnøve sa...

Flott påske-egg. Liker den siste finishen med gull.
Takk for at du deltar inne hos Craft Your Day's Away.
Klem Berit

unni's scrappeboble sa...

WOWWWW, lekkert :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :))

Unni
Scrapperiket

Suzie McFloozy sa...

Gorgeous Easter gift - so very pretty x
Thanks for playing along with us at MMCS challenges this week & good luck x
((hugs)) Suzie xoxo

Becky sa...

Such a pretty creation,
Thanks for joining us for this challenge at
My Mums Craft Shop
Hugs, Becky x

Julie sa...

Wow - what fab Egg!

Thanks ever so much for joining us at CYDA for our Easter challenge!

Julie x

lynne sa...

What a lovely creation! A perfect gift!

http://www.partypieces.co.uk/kids-party-children-s-parties-party-supplies/party-balloons-party-decorations/childrens-character-banners-balloons.html