fredag 30. mars 2012

Vært på kurs igjen...

Nå begynner påskeferien for mange...
Jeg skal lese psykologi, har eksamen rett etter påske...
så da har jeg ikke annet valg enn å lese gitt...
(det blir nok litt tid til litt scrapping innimellom...)

Jeg har vært på dequopage kurs, igjen, må jeg nesten si...
Veldig moro, kan anbefales..
Går jo fint an å kombineres med scrapping...

Sånn halvveis fornøyd med bildet mitt... må trene litt på overgangene fikk jeg beskjed om fra Janne
Og jeg ser jo det bedre nå etter at jeg kom hjem..
Ja, Janne, jeg skal trene :-)










Jeg har kjøpt både lerret og akrylmaling hos Søstrene Grene. Malingen er ikke av beste kvalitet, men holder til mitt bruk. Jeg har brukt 2 forskjellige servietter. Den med jenta på er fra Sagen. Jeg har i tillegg brukt mønsterark fra Melissa Francess, Pion Design og Inkidio. Teksten og hjertene paste, sprøytet på med en vanlig brødpose.. obs.obs..må være stødig på hånda der... og ja, jeg trenger mer trening der og...

Ingen kommentarer: