lørdag 24. mars 2012

Pyntet ei settekasse


Jeg ble så inspirert av settekassa som Wenche hadde malt og pyntet,
at jeg måtte gjøre et forsøk selv også...

Mange ideer som falt ned i hodet mitt mens jeg malte og pynta,
så det blir nok flere settekasser..

Settekassa har jeg kjøpt hos Søstrene Grene,
der hadde de mange forskjellige størrelser på settekassene.


Selve settekassa har jeg malt med akrylmaling,
og svertet kantene litt med Distress ink.
Pyntebåndet rundt er fra Stoff og Stil.


Malt chipboardsene med akrylmaling og Cracle paint


Brukt masse forskjellige blomster.


Trådsnella fant jeg i det gamle syskrinet etter min mormor.


Brukt en del pynt fra Panduro.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denne setteekasse er bare superlekker Ane Lene!
Fortsatt god helg :o)
Klem, Heidi

Iwa sa...

Beautiful !!!