fredag 5. august 2011

Eksplosjonsboks til en liten gutt

Ei venninne som fikk en gutt for noen måneder siden...
og siden jeg har vært i min egen lille eksamensboble,
så har jeg helt glemt bort å gi en liten oppmerksomhet. ..
Håper jeg blir litt tilgitt når hun får denne boksen..

Jeg har brukt en del reste-papir, til og med noen av de første arkene jeg kjøpte da jeg begynte med denne hobbyen...

Blir med på disse utfordringsbloggene:
- Nordsalten hobby-klubb - Utfordring # 35 - Dyr
- Papertake Weekly - Anything Goes
- Crafts and me - Challenge 46 - Anything Goes
- Sukkersøtt - # 131 - Striper og prikker
- Raise The Bar - Challenge # 69 - Anything Goes

  

Pyntet boksen utenpå med mønsterark og stickers fra Imaginations



Blomster fra Petaloo som er satt sammen til en


Boksen oppslått.


Til denne boksen har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Div restepapir
- Martha Stewart punch
- Blomster fra Peataloo
- Stickers fra Imaginations
- Spellbinders
- QK
- Knapper
- Halvperler fra Kort&godt

3 kommentarer:

WencheP sa...

Å - den var rett og slett søt..... Den blir helt sikkert godt mottatt av mottaker! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Plundis sa...

Så søt eksplosjonsboks du har laget!!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne gangen :)

Klem Gro
Plundis

Thanh Vo sa...

Absolutely adorable baby box, Ane! Thanks for joining us at Raise the Bar in our anything goes challenge.