tirsdag 24. mai 2011

Tryllekort til en jubilant

I dag har jeg vært med mamman min på sykehuset, til hennes første cellegiftkur.
Tror jeg var like spent og redd som henne...
All ære til de sykepleiere og leger, som er så flinke til å forklare,
og for å være mennenskelige og hyggelige

Jeg har ei venninne som snart er fyller år.. som da selvfølgelig - fortjener et kort
Tryllekortet har vinger, slik at det kan stå, og endelig har jeg fått denne flotte (etterlengtede) punchen fra Martha Stewart...

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Whoopsi Daisy Challenge - Birthday Challenge
- My Time To Craft Challenge - Challenge # 142 - Use a Die Cut
- Fun at Fairy Knoll - Flowers

 

Nydelige Pion Design ark og motiv


Tekststempel fra Norsk Stempelblad


Og slik ser kortet ut inni


Til dette kortet har jeg brukt:
- Vanilla, lys grpnn Bazzil
- Mænsterark og motiv fra Pion Design
- Tekststempel fra Panduro, Norsk Stempelblad
- Martha Stewart punch
- Spellbinders
- QK
- Dies fra Marianne design
- Blomster fra Prima, Kort&Godt
- Halvperler fra Kort&Godt

6 kommentarer:

RoseSommer sa...

Så vakkert! Mønster på puncher/dies jeg ikke har sett så mye.
Og godt for moren din at hun har en datter som er med henne på sykehuset. Livet er tøft noen ganger.

Pinklady 68 sa...

Rå lekkert kort!! Helt nydelige mønster ark!!
Masse lykke til med behandlingen til din mamma.
Godt med gode leger og sykepleiere:-)

Klem Laila.

Line sa...

Rålekkert kort.Helt nyyyydelig.

patriziawithaz sa...

A gorgeous card - fabulous everything !!! Thanks for joining us this week at MTTCC and I hope we see you again soon x

Love crafts forever sa...

Thank you for playing at Whoopsi Daisy challenge.
Hugs Nataliya

Audrey Ernst (hippieaud) sa...

Very gorgeous card, always love visiting your blog to see your gorgeous work. Thanks so much for playing this week at WHOOPSI DAISY!!