tirsdag 31. mai 2011

Bursdagskort til ei god venninne

Ikke mye tid til scrapping nå om dagen - nå midt oppi eksamensperioden.
Tøff tid, må jeg innrømme,
 pensum virker ganske uoverkommelig...
men det er jo andre som har klart det,
så da må jo jeg klare det og... (tenker jeg da)

Dette Napkin kortet fullt av bling, har jeg laget til ei god venninne, som snart har bursdag..

Skal være med på følgende utfordringsblogger:
- Pear Tree Design - Challenge 51 - Sparkle
- OLLCB - Challenge # 81 - Happy Birthday
- Whoopsi Daisy Challenge - Lace and Ribbons
- Party Time Tuesday - PTT# 18 - Anything Goes

Kortet lukket - med et bilde funnet på nett



Delvis åpnet



Helt åpent - med et felt å skrive på


Fra en litt annen vinkel


Til dette kortet har jeg brukt:
- Hvit Bazzil
- Mønsterark fra Martha Stein Meyer
- Bilde funnet på nett
- Martha Stewart punch
- EK Success punch
- QK
- Spellbinders
- Pyntebånd
- Bling

8 kommentarer:

RoseSommer sa...

Lekkert! Kunne jo nesten vært brukt som duk når det er utbrettet. Den blondepunchen er utrolig fin. Ønsker meg.....

Gro Tollaksen sa...

Det er noe av det tøffeste jeg har sett :) lykke til med eksamen.

Unknown sa...

Very pretty thanks for joining in at PTD this week.

Kerry

lalkygirl sa...

wow ,what a stunning card ,very striking ,it looks like it has taken a lot of work....love it
thanks for joining us at ooh la la and good luck
tracey x

Lia sa...

Wow Ane Lene! What a cool card! As always :)... Thanks for replying on my blog. Good luck with your exams. And I hope I'll see you around when you have time :)

Hugs,
Lia

Wendi sa...

Oh wow what a stunning creation it's gorgeous
Thank you so much for sharing with us at ooh la la this week
Wendi

May Britt sa...

Nydelig var det.. hva slags mønsterark har du brukt her.. de var flotte..

Audrey Ernst (hippieaud) sa...

WOW Min, this is stunning!! Fabulous details. Thanks so much for sharing with us at WHOOPSI DAISY challenge this time:)