onsdag 6. april 2011

Twisted Sketches # 095

Jeg har laget et forslag til en skisse hos Twisted Sketches, hvor jeg er med i designteamet. Ser inne på deres side at mitt bidrag ikke har kommet med, men jeg har sendt de en mail til, så får håpe at LOèn min også blir lagt ut...
Bildet er fra påsken 2005, og her er sønnen min ivirg i gang med å hjelpe til med å male veggene i stua. Godt det var noen store flater han kunne prøve seg på...

Det er så deilig at våren endelig er her. Nå er snøen borte fra hagen, og trampolina er kommet opp, til glede for alle ungene i nabolaget :-)

I kveld er det mammatreff, og jeg gleder meg. Det skjer mye i løpet av en måned. Ei som har hatt bok lansering, ei har begynt å jobbe igjen etter mammapermisjon, og mamman min har fått brystkreft... så det blir ikke tomt for samtaleemner akkurat... I tillegg må vi jo prate litt om gullungene våre og (og kanskje bittelitt om de vi er gift/samboere med, hehe)


Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra MME, October Afternoon, Shopsei, KI Memories
- Blomster fra Prima, Petaloo
- Thickers fra American Craft, Basic Grey

Ingen kommentarer: