lørdag 16. april 2011

Tryllekort

Enda et brettekort, gitt... fått helt dilla - enkelt og greit...
Jeg har vært på Bikuben idag, for å kjøpe en punch som jeg har sett har blitt brukt på dette kortet, den er bare såå fin....men den var selvfølgelig utsolgt...

Kortet var ikke vanskelig å lage, men det tok litt tid...
Tryllekortet kan stå pga "vingene" sidene...

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Bearly-Mine Challenge - Challenge # 8 - Inside Out
- A Spoon Full of Sugar - Challenge 147 - All Creatures great and small (anything to do with animals/pets
- Stampin`Royalty - Challenge # 67 - Spring has Sprung



Til dette kortet har jeg brukt:
- Lys lilla Bazzil
- Mønsterark fra Kaiserkraft
- Martha Stewart punch
- McGill punch - leaves
- QK-sommerfugl
- Spellbinders
- Blomster fra Nort Star og Papirloftet
- Pynt og halvperler fra Kort&Godt
- Glitterlim

6 kommentarer:

RoseSommer sa...

Jeg er så glad i den blonde-punchen som du har på sidene. Kortet står av seg selv, når du har disse "vingene" på sidene?? Veldig, veldig fint. Og Bikuben er verdens beste kalorifrie godtebutikk! Du må nok dit igjen.....

Georgeann Manning sa...

wow, this is really pretty! love the purple! Thanks for playing this weeks Stampin' Royalty Challenge!

Bella´s Bastelecke sa...

gorgeous card, sweetie and I love the image you have used….. Thanks for joining us at BMD.....

Hugs
Judith

Mona sa...

Et nydelig tryllekort du har laget! Skjønne farger, og flott den sommerfuglen :-)

Ha en fin påske!
Mona :-)

Nannieflash sa...

Beautiful card and the inside if lovely to. Thanks so much for joining us at Bearlymine. Good luck with the Challenge. with hugs Shirleyx

Hands On sa...

So very pretty. That butterfly is simply gorgeous. So glad you played with Stampin' Royalty this week.