onsdag 30. mars 2011

Bursdagskort til en fjellglad 50-åring

Det er godt man ikke vet hva fremtiden bringer - det har vår familie erfart de siste dagene... men vi må bare tenke positivt og ta vare på hverandre!!!

Jeg har fått en bestilling på et kort som skal være til en sprek 50 åring, som er glad i fjellet... ingen enkel oppgave til meg som har glitter , stasj og blonder på det meste jeg lager... Så da får jeg bare krysse fingrene får at resultatet faller i smak...  Tusen takk for bestillingen, Ingvil!

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Crafty Cardmakers - Challenge # Special Birthdays
- City Crafter Challenge - week 50 - Celebrate Good Times
- Lily of the Valley - Challenge 89 - Punch it
 
Til dette kortet har jeg brukt:
- Lys brun Bazzil
- Mønsterarks fra MME, Cosmo Cricket
- Martha Stewart punch
- QK-tall fra Bright Classic
- Pynt fra My Design

3 kommentarer:

gillyflower sa...

great card thanks for joining us at crafty cardmakers
gill x

Ros sa...

Dette er et nydelig kort .. beklager at det ikke passer vår utfordring ... vi trenger bannere eller ordet partiet, men takker så mye for å dele med oss på CCCB har en deilig dag


This is a lovely card .. sorry that it doesn't fit our challenge ... we need banners or the word party but thank you so much for sharing with us at CCCB have a lovely day

cnelson sa...

Beautiful!