fredag 21. januar 2011

Twisted Sketches # 085

Her er en ny skisse, hos Twisted Sketches, og mitt forslag til hvordan oppgaven skal løses. Jeg har blitt valgt ut til å bli med nok en runde i design teamet, og det ble jeg kjempeglad for...
Annen hver uke kommer det en LO fra meg spesielt designet til skissen..

Bildet jeg har brukt her er av min lille snutt, som er ute og leker med akebrettet sitt... Brøytebilen har ikke vært hos oss enda, men det gjør ikke noe for små snutter

Here is a new sketch from Twisted Sketsches, and this is what I came up with. I`m glad to have been chosen to be in the design team for the next periode.

The picture is my little dautgher playing in the snow...



Til denne layouten har jeg brukt:
- Rosa bling og vanilla Bazzil
- Mønsterark fra Papir Design, LadyBug
- Spellbinders
- QK
- Martha Stewart punch
- Glimmer Mist
- Pynt fra Prima
- Stickers fra American Craft

Her er skissn jeg har brukt...




1 kommentar:

Nancy sa...

Super congrats on your Twisted Sketches DT spot! I'm really looking forward to your amazing creations!!!!