lørdag 29. januar 2011

Den store dagen

Let`s get shabby har nå en utfording gående (# 20) som skulle være noe med bryllup/wedding... Tror jikke jeg har scrappet noe fra da vi giftet oss og lagt ut på bloggen... Men det var faktisk i anledning utdrikkingslaget mitt at jeg fikk smaken på scrapping... Jentene hadde laget et lite album med minner - og jeg fikk beskjed om at jeg skulle fortsette selv - og da var det gjort - jeg ble hekta med en gang...
Har brukt skissa hos Creative Scrappers (#140)




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Paper Company, Masterpiece Studio, EK success, TPC Studio
- Pynt og blomster fra Kort&Godt
- Perlebånd
- Sommerfugl punch fra Martha Stewart
- Kakeserviett
- Glitterlim, halvperler, bling
- Bling fra Prima
- Stickers fra Basic Grey, Jenni Bowlin Studio

1 kommentar:

Mirjam sa...

Så koslig og fint bilde/layout! Kanskje du kunne lagd noe sånt til meg? Hva tar du for en slik i størrelse A4-ark ca?
Koslig å høre at hun var fornøyd med kurset. Madeleine het hun, eller?