tirsdag 9. november 2010

Ordinary Day

Nok en LO fra helgas scrappe treff.. Dette er et bilde fra da sønnen min var bitteliten baby. Promt 16 hos Scrap that baby er "Useful babygear and scrapstreet feature" - synes dette bildet viser tydelig hva som roet sønnen min - sikkert mange som kjenner seg igjen - det var meg, kroppskontakt og puppen - det var det som gjaldt... trodde mange ganger jeg skulle få sittesår, for vi kunne jo sitte sånn dagen lang. Koselig å sitte slik med en liten god baby og da... innrømmer at jeg savner akkurat den tiden der... Jeg har brukt sketch # 128 hos Creative Scrappers, og jeg slang meg likesågodt påutfordring # 16 hos Musikkstua, hvor sangen denne gangen er I just called to say I love you med Stevie Wonder - jeg har brukt ordene - ordinary day - fra denne sangen...






Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Basic Grey, LadyBug, Ridderholmdesign
- Bølgepapp
- Gesso
- Bling fra Prima
- Martha Stewart sommrfugl punch
- Micro mono stickers fra Basic Grey

2 kommentarer:

Alhana sa...

For en koselig og skjønn LO i sarte farger :-)

Unknown sa...

Så fin LO!


Takk for at du deltar på Musikkstuas utfordring.

Mvh

Carina