lørdag 21. august 2010

Skissedillabonus

Jeg var på et lite treff hos Jorid igår kveld. Vi var 6 damer som satt og koste oss med papir, glitterlim, punchere og annet stasj. Det var veldig lenge siden vi hadde scrappet sammen, så det var veldig hyggelig.
Ellers er det veldig travelt å gå på skolen, og merker at det ikke blir så mye tid til scrapping som det var før... Men litt håper jeg at jeg får tid til.
Forsøkte meg på Skissedillabonusoppgaven inne hos Skissedilla. Bildet er tatt i sommer, i Mandal, av meg og min lille datter...

Må samtidig minne dere på blogcandyen... Klikk på bildet på sidebaren...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Brun Bazzil
- Mønsterark fra Maja Design
- Martha Stewart punch
- Tag fra Panduro
- Strie, hyssing
- Magic Mesh
- Perlebånd
- Halvperler fra Kort&Godt
- Clearstempel fra Inkadinkado
- Note Card fra K&Company
- Metallpynt fra My Design
- Stickers og swirl fra BoBunny
- Paper Distresser fra Jim Holtz
- Svertet noen av kantene med distress ink

2 kommentarer:

Lula sa...

Flott denne var! Herlig med swirlen nederst. Likte sommerfuglene og stemplet du har brukt. Herlig bilde og så flotte duse farger!

Takk for at du deltar på bonusen;)

Klem

Synnøve sa...

Så sart og flott denne var!
Ha en super uke:)