tirsdag 24. august 2010

Blog award

Det er alltid hyggelig å få en blog award. Høre at man er til inspirasjon for andre, det varmer, og er veldig koselig. Jeg har fått denn awarden av Scrapoholic. Thank you so much!



Her er betingelsene for å ta imot denne awarden:

Jeg skal fortelle tre (3) ting jeg elsker/liker ved meg selv...hm...må innrømme at den var litt vrien...
1. Jeg liker at jeg ikke gir meg så lett, når jeg har bestemt meg for noe.
2. Jeg elsker kreativiteten, og hobbyen min...
3. Jeg liker smilet mitt...

Regler for å ta imot denne awarden:
1. Du må takke personen som har sendt deg denne awarden.
2. Kopierer awarden til din blog.
3. List opp tre (3) ting du elsker/liker ved deg selv.
4. Publiser et bilde du elsker/liker på din blog.
5. Send denne awarden videre til fem (5) andre bloggere.

Her er et av mine favoritt bilder:


Her er de fem (5) bloggene jeg vil sende denne awarden videre til. Disse damene er utrolig kreative og flinke, og bloggene deres gir meg masse inspirasjon.
4. Maja
5. Anja

2 kommentarer:

Lene sa...

Tusen takk for award snille deg ! Håper du har det bra - lykke til som student !

Maya sa...

Tusen takk for awarden, så koselig att du vil gi den videre til meg :)
Klem fra Maya